- 5 resultados
menor preço: € 5,50, preço mais alto: € 13,04, preço médio: € 7,44
1
Encomendar
no/na alibris.com
$ 13,97
(aproximadamente € 13,04)
Envio: € 3,721
EncomendarLink patrocinado
Ghauri, Pervez, Ghauri, Pervez, Gronhaug, Kjell:

Research Methods in Business Studies (4th Edition) - Livro de bolso

2010, ISBN: 9780273712046

Paperback, Used, good, Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex-library, so some stamps and… mais…

Custos de envio: EUR 3.72 Waltham Abbey, Essex, Phatpocket Limited
2
Research Methods in Business Studies (4th Edition) - Ghauri, Pervez
Encomendar
no/na AbeBooks.com
$ 6,51
(aproximadamente € 6,07)
Envio: € 31,101
EncomendarLink patrocinado

Ghauri, Pervez:

Research Methods in Business Studies (4th Edition) - Livro de bolso

2010, ISBN: 0273712047

[EAN: 9780273712046], Used, good, [PU: Pearson], 100% Customer Satisfaction Guaranteed ! The book shows some signs of wear from use but is a good readable copy. Cover in excellent conditi… mais…

NOT NEW BOOK. Custos de envio: EUR 31.10 Pieuler Store, Suffolk, United Kingdom [82580048] [Rating: 4 (of 5)]
3
Research Methods in Business Studies (4th Edition) - Ghauri, Pervez
Encomendar
no/na AbeBooks.com
$ 5,96
(aproximadamente € 5,50)
Envio: € 3,991
EncomendarLink patrocinado
Ghauri, Pervez:
Research Methods in Business Studies (4th Edition) - Livro de bolso

2010

ISBN: 0273712047

[EAN: 9780273712046], Used, good, [PU: Pearson], 100% Customer Satisfaction Guaranteed ! The book shows some signs of wear from use but is a good readable copy. Cover in excellent conditi… mais…

NOT NEW BOOK. Custos de envio: EUR 3.99 WAKULLABOOKSLLC, SHERIDAN, WY, U.S.A. [85736660] [Rating: 5 (of 5)]
4
Ghauri: Research Methods in Busi_p4 - Ghauri, Pervez; Gronhaug, Kjell
Encomendar
no/na AbeBooks.com
$ 6,63
(aproximadamente € 6,19)
Envio: € 0,001
EncomendarLink patrocinado
Ghauri, Pervez; Gronhaug, Kjell:
Ghauri: Research Methods in Busi_p4 - Livro de bolso

2010, ISBN: 0273712047

[EAN: 9780273712046], Used, very good, [PU: Financial Times Prentice Hall (a Pearson Educ], May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Le… mais…

NOT NEW BOOK. Custos de envio:Free shipping. (EUR 0.00) ThriftBooks-Reno, Reno, NV, U.S.A. [57785937] [Rating: 5 (of 5)]
5
Encomendar
no/na Biblio.co.uk
$ 6,96
(aproximadamente € 6,42)
Envio: € 0,001
EncomendarLink patrocinado
Pervez Ghauri; Kjell Gronhaug:
Research Methods in Business Studies (4th Edition) - Livro de bolso

2010, ISBN: 9780273712046

Prentice Hall, 2010-09-18. Paperback. Good., Prentice Hall, 2010-09-18, 2.5

Custos de envio:Free shipping. (EUR 0.00) Ergodebooks

1Como algumas plataformas não transmitem condições de envio e estas podem depender do país de entrega, do preço de compra, do peso e tamanho do artigo, de uma possível adesão à plataforma, de uma entrega directa pela plataforma ou através de um terceiro fornecedor (Marketplace), etc., é possível que os custos de envio indicados pelo eurolivro não correspondam aos da plataforma ofertante.

Dados bibliográficos do melhor livro correspondente

Pormenores referentes ao livro
Research Methods in Business Studies: A Practical Guide

A concise, clear and comprehensive introduction to research methods, which equips students with a systematic approach to business research. Written in an accessible style, this book demonstrates the importance of a scientific approach to business research and problem-solving projects. It shows students how to formulate a problem, choose a research method, argue and motivate, and how to collect, analyse and present the data. The following online resources support the text: For Instructors: PowerPoint slides

Dados detalhados do livro - Research Methods in Business Studies: A Practical Guide


EAN (ISBN-13): 9780273712046
ISBN (ISBN-10): 0273712047
Livro de bolso
Ano de publicação: 2010
Editor/Editora: Prentice Hall
288 Páginas
Língua: eng/Englisch

Livro na base de dados desde 2012-05-30T14:43:16+01:00 (Lisbon)
Página de detalhes modificada pela última vez em 2023-06-09T08:50:33+01:00 (Lisbon)
Número ISBN/EAN: 0273712047

Número ISBN - Ortografia alternativa:
0-273-71204-7, 978-0-273-71204-6
Ortografia alternativa e termos de pesquisa relacionados:
Título do livro: business research methods, too serious business, more than business, what you think none business


< Para arquivar...