- 5 resultados
menor preço: € 3,47, preço mais alto: € 8,51, preço médio: € 6,83
1
Learning Through Problems: Number Sense and Computational Strategies/A Resource for Primary Teachers - Trafton, Paul R. / Thiessen, Diane / Trafton
Encomendar
no/na BetterWorldBooks.com
$ 3,95
(aproximadamente € 3,47)
EncomendarLink patrocinado
Trafton, Paul R. / Thiessen, Diane / Trafton:

Learning Through Problems: Number Sense and Computational Strategies/A Resource for Primary Teachers - livro usado

ISBN: 9780325001265

"I highly recommend this book for primary teachers. It contains many strategies for helping young children learn basic skills." - Teaching Children Mathematics Read a sample c… mais…

  - Custos de envio:zzgl. Versandkosten., mais custos de envio
2
Encomendar
no/na Biblio.co.uk
$ 8,67
(aproximadamente € 7,74)
Envio: € 12,761
EncomendarLink patrocinado

Thiessen, Diane; Trafton, Paul R.:

Learning Through Problems: Number Sense and Computational Strategies/A Resource for Primary Teachers - Livro de bolso

1999, ISBN: 9780325001265

Heinemann Educational Books, 1999. Paperback. Good. Missing dust jacket; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust … mais…

Custos de envio: EUR 12.76 ThriftBooks
3
Learning Through Problems : Number Sense and Computational Strategies/A Resource for Primary Teachers by Diane, Trafton, Paul R. Thiessen - Diane, Trafton, Paul R. Thiessen
Encomendar
no/na BetterWorldBooks.com
€ 7,97
EncomendarLink patrocinado
Diane, Trafton, Paul R. Thiessen:
Learning Through Problems : Number Sense and Computational Strategies/A Resource for Primary Teachers by Diane, Trafton, Paul R. Thiessen - livro usado

ISBN: 9780325001265

Learning Through Problems describes a powerful approach to mathematics instruction that honors children's thinking and sense-making ability. Media > Book, [PU: Heinemann]

used in stock. Custos de envio:zzgl. Versandkosten., mais custos de envio
4
Encomendar
no/na Biblio.co.uk
$ 7,21
(aproximadamente € 6,44)
Envio: € 8,931
EncomendarLink patrocinado
Thiessen, Diane, Trafton, Paul R:
Learning Through Problems : Number Sense and Computational Strategies/A Resource for Primary Teachers - livro usado

ISBN: 9780325001265

Heinemann. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects., Heinemann, 3

Custos de envio: EUR 8.93 Better World Books
5
Encomendar
no/na Biblio.co.uk
$ 9,53
(aproximadamente € 8,51)
Envio: € 18,761
EncomendarLink patrocinado
Paul R. Trafton; Diane Thiessen:
Learning Through Problems: Number Sense and Computational Strategies/A Resource for Primary Teachers - Livro de bolso

1999, ISBN: 9780325001265

Heinemann, 1999-03-30. Paperback. Good., Heinemann, 1999-03-30, 2.5

Custos de envio: EUR 18.76 Ergodebooks

1Como algumas plataformas não transmitem condições de envio e estas podem depender do país de entrega, do preço de compra, do peso e tamanho do artigo, de uma possível adesão à plataforma, de uma entrega directa pela plataforma ou através de um terceiro fornecedor (Marketplace), etc., é possível que os custos de envio indicados pelo eurolivro não correspondam aos da plataforma ofertante.

Dados bibliográficos do melhor livro correspondente

Pormenores referentes ao livro
Learning Through Problems: Number Sense and Computational Strategies/A Resource for Primary Teachers

Learning Through Problems describes a powerful approach to mathematics instruction that honors children's thinking and sense-making ability.

Dados detalhados do livro - Learning Through Problems: Number Sense and Computational Strategies/A Resource for Primary Teachers


EAN (ISBN-13): 9780325001265
ISBN (ISBN-10): 032500126X
Livro de bolso
Ano de publicação: 1999
Editor/Editora: HISTORY INK BOOKS
128 Páginas
Peso: 0,313 kg
Língua: eng/Englisch

Livro na base de dados desde 2008-03-04T14:12:11+00:00 (Lisbon)
Página de detalhes modificada pela última vez em 2023-07-22T12:58:54+01:00 (Lisbon)
Número ISBN/EAN: 032500126X

Número ISBN - Ortografia alternativa:
0-325-00126-X, 978-0-325-00126-5
Ortografia alternativa e termos de pesquisa relacionados:
Autor do livro: thies, thiessen, trafton, paul thießen
Título do livro: teachers primary, learning strategies


< Para arquivar...