- 5 resultados
menor preço: € 0,88, preço mais alto: € 110,95, preço médio: € 47,56
1
Encomendar
no/na booklooker.de
€ 110,95
EncomendarLink patrocinado
Sayre, Shay:

Qualitative Methods for Marketplace Research - cópia assinada

ISBN: 9780761922698

Edição encadernada

[ED: Hardcover], [PU: SAGE PUBN INC], Qualitative Methods for Marketplace Research is the only text of its kind on the market today. Designed especially for students and practitioners, th… mais…

  - Custos de envio:zzgl. Versand, mais custos de envio buecher.de GmbH & Co. KG
2
Qualitative Methods for Marketplace Research - Sayre, Shay
Encomendar
no/na BetterWorldBooks.com
€ 16,99
EncomendarLink patrocinado

Sayre, Shay:

Qualitative Methods for Marketplace Research - livro usado

ISBN: 9780761922698

All key topics are covered including the differences between quantitative and qualitative research, steps to take prior to conducting research, data collection techniques and tools, decod… mais…

used in stock. Custos de envio:zzgl. Versandkosten., mais custos de envio
3
Encomendar
no/na Biblio.com
$ 1,00
(aproximadamente € 0,88)
Envio: € 2,631
EncomendarLink patrocinado
Shay Sayre:
Qualitative Methods for Marketplace Research - encadernado, livro de bolso

ISBN: 9780761922698

SAGE Publications, Inc. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possibl… mais…

  - Custos de envio: EUR 2.63 Discover Books
4
Qualitative Methods for Marketplace Research - Sayre, Shay
Encomendar
no/na amazon.de
€ 12,00
Envio: € 3,001
EncomendarLink patrocinado
Sayre, Shay:
Qualitative Methods for Marketplace Research - primeira edição

2001, ISBN: 9780761922698

Edição encadernada

SAGE PUBN, Gebundene Ausgabe, Auflage: 1, 272 Seiten, Publiziert: 2001-03-16T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: Illustrations, 1.06 kg, Management, Business & Karriere, Kateg… mais…

Gut Custos de envio:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) ErgodeBooks Ships From USA
5
Encomendar
no/na Printsasia
US$ 128,25
(aproximadamente € 96,96)
EncomendarLink patrocinado
Shay Sayre:
Qualitative Methods for Marketplace Research - novo libro

ISBN: 9780761922698

NA Research, Sage Publications

  - new Custos de envio:zzgl. Versandkosten, mais custos de envio

1Como algumas plataformas não transmitem condições de envio e estas podem depender do país de entrega, do preço de compra, do peso e tamanho do artigo, de uma possível adesão à plataforma, de uma entrega directa pela plataforma ou através de um terceiro fornecedor (Marketplace), etc., é possível que os custos de envio indicados pelo eurolivro não correspondam aos da plataforma ofertante.

Dados bibliográficos do melhor livro correspondente

Pormenores referentes ao livro
Qualitative Methods for Marketplace Research

This appealing text, written for students and marketing practitioners, provides a thorough introduction to qualitative methods in market research. All key topics are covered including the differences between quantitative and qualitative research, steps to take prior to conducting research, data collection techniques and tools, decoding and understanding collected data, and explaining research findings to someone else. Borrowing techniques from anthropology, sociology, psychology, and communication, the book presents specific examples to illustrate how these techniques are adapted for marketplace research. Studies conducted by renowned scholars and practitioners guide readers through all the nuances of qualitative methods needed to develop, execute and analyze state-of-the-art marketplace studies.

Dados detalhados do livro - Qualitative Methods for Marketplace Research


EAN (ISBN-13): 9780761922698
ISBN (ISBN-10): 0761922695
Livro de capa dura
Ano de publicação: 2001
Editor/Editora: SAGE PUBN
272 Páginas
Peso: 0,490 kg
Língua: eng/Englisch

Livro na base de dados desde 2007-11-11T20:21:22+00:00 (Lisbon)
Página de detalhes modificada pela última vez em 2023-07-17T18:08:02+01:00 (Lisbon)
Número ISBN/EAN: 0761922695

Número ISBN - Ortografia alternativa:
0-7619-2269-5, 978-0-7619-2269-8
Ortografia alternativa e termos de pesquisa relacionados:
Autor do livro: shay, sayre
Título do livro: qualitative research, research methods


Outros livros adicionais, que poderiam ser muito similares com este livro:

Último livro semelhante:
9780761922704 Qualitative Methods for Marketplace Research (Sayre, S.)


< Para arquivar...