- 5 resultados
menor preço: € 118,71, preço mais alto: € 186,39, preço médio: € 158,72
1
Understanding consumers of food products - Lynn Frewer & Hans van Trijp
Encomendar
no/na AbeBooks.co.uk
£ 147,83
(aproximadamente € 170,03)
Envio: € 40,981
EncomendarLink patrocinado
Lynn Frewer & Hans van Trijp:

Understanding consumers of food products - encadernado, livro de bolso

2007, ISBN: 084939144X

[EAN: 9780849391446], Used, very good, [SC: 40.98], [PU: CRC Press], Very Good Minus; Hardcover; Light-to-moderate shelfwear to the covers; Clear edge-protectors applied to the corners of… mais…

NOT NEW BOOK. Custos de envio: EUR 40.98 Salish Sea Books, Bellingham, WA, U.S.A. [52323279] [Rating: 5 (of 5)]
2
Understanding Consumers of Food Products
Encomendar
no/na amazon.de
€ 177,39
Envio: € 3,001
EncomendarLink patrocinado
Understanding Consumers of Food Products - encadernado, livro de bolso

2007, ISBN: 9780849391446

CRC Press Inc, Gebundene Ausgabe, 671 Seiten, Publiziert: 2007-01-26T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 0.54 kg, Industrie, Branchen & Berufe, Business & Karriere, Kategorien, Bücher, Chemie… mais…

Custos de envio:Auf Lager. Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 3.00) Campustextbooks
3
Understanding consumers of food products
Encomendar
no/na amazon.co.uk
£ 162,06
(aproximadamente € 186,39)
Envio: € 3,221
EncomendarLink patrocinado
Understanding consumers of food products - primeira edição

2007

ISBN: 9780849391446

Edição encadernada

Editor: Frewer, Lynn, Editor: van Trijp, Hans, CRC Press, Hardcover, Auflage: 1, 671 Seiten, Publiziert: 2007-01-16T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.54 kg, Books Global Store, Special Fe… mais…

Custos de envio:In stock. Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 3.22) Campustextbooks
4
Understanding consumers of food products
Encomendar
no/na amazon.com
$ 130,00
(aproximadamente € 118,71)
Envio: € 15,481
EncomendarLink patrocinado
Understanding consumers of food products - primeira edição

2007, ISBN: 9780849391446

Edição encadernada

Editor: Frewer, Lynn, Editor: van Trijp, Hans, CRC Press, Hardcover, Auflage: 1, 671 Seiten, Publiziert: 2007-01-16T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.54 kg, Verkaufsrang: 9952886, Enginee… mais…

Custos de envio:In stock Usually ships within 4 to 5 days. Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 15.48) AJCMSALE
5
Encomendar
no/na AbeBooks.co.uk
£ 122,29
(aproximadamente € 141,10)
Envio: € 59,361
EncomendarLink patrocinado
Frewer, Lynn; Van Trijp, Hans:
Understanding consumers of food products - encadernado, livro de bolso

2007, ISBN: 084939144X

[EAN: 9780849391446], Used, very good, [SC: 59.36], [PU: CRC Press, Boca Raton, FL], light corner bumping. edge wear. some scuffing, scratches. text is unmarked. binding tight., Books

NOT NEW BOOK. Custos de envio: EUR 59.36 Smith Family Bookstore Downtown, Eugene, OR, U.S.A. [54142260] [Rating: 4 (of 5)]

1Como algumas plataformas não transmitem condições de envio e estas podem depender do país de entrega, do preço de compra, do peso e tamanho do artigo, de uma possível adesão à plataforma, de uma entrega directa pela plataforma ou através de um terceiro fornecedor (Marketplace), etc., é possível que os custos de envio indicados pelo eurolivro não correspondam aos da plataforma ofertante.

Dados bibliográficos do melhor livro correspondente

Pormenores referentes ao livro
Understanding Consumers of Food Products

In order for food businesses, scientists and policy makers to develop successful products, services and policies, it is essential that they understand food consumers and how they decide which products to buy. Understanding consumer food products introduces and analyses of the key drivers of consumer food choices, examines the role of consumers' attitudes towards quality and marketing, and covers cultural and individual differences in food choice. The book discusses public health and methods to change consumers' preferences for unhealthy foods and concludes with advice on developing coherent safety policies and the consumers' responsibility for food production and consumption.

Dados detalhados do livro - Understanding Consumers of Food Products


EAN (ISBN-13): 9780849391446
ISBN (ISBN-10): 084939144X
Livro de capa dura
Ano de publicação: 2007
Editor/Editora: Frewer, Lynn, van Trijp, Hans, CRC Press Inc
671 Páginas
Língua: eng/Englisch

Livro na base de dados desde 2008-02-25T10:17:21+00:00 (Lisbon)
Página de detalhes modificada pela última vez em 2023-11-29T03:03:24+00:00 (Lisbon)
Número ISBN/EAN: 084939144X

Número ISBN - Ortografia alternativa:
0-8493-9144-X, 978-0-8493-9144-6
Ortografia alternativa e termos de pesquisa relacionados:
Autor do livro: frewer, lynn
Título do livro: understanding consumer, understanding consumers food products


Outros livros adicionais, que poderiam ser muito similares com este livro:

Último livro semelhante:
9781845692506 Understanding Consumers of Food Products (Lynn Frewer; Hans Van Trijp)


< Para arquivar...