- 5 resultados
menor preço: € 8,51, preço mais alto: € 32,24, preço médio: € 17,59
1
Let Your Fingers Do the Talking : Using Word of Mouth Advertising on the Internet - Godfrey Harris
Encomendar
no/na Thriftbooks.com
$ 11,43
(aproximadamente € 10,12)
EncomendarLink patrocinado
Godfrey Harris:

Let Your Fingers Do the Talking : Using Word of Mouth Advertising on the Internet - livro usado

ISBN: 0935047298

This audiobook allows listeners to practice conversational skills while driving, exercising or doing chores. Former diplomat and author of four books on word of mouth advertising, Godfrey… mais…

  - used. Custos de envio:zzgl. Versandkosten., mais custos de envio
2
Encomendar
no/na BetterWorldBooks.com
$ 8,95
(aproximadamente € 8,51)
EncomendarLink patrocinado

Harris, Godfrey / Clarke-Hill, Tom:

Don't Take Our Word for It!: Everything You Need to Know about Making Word of Mouth Advertising Work for You - livro usado

ISBN: 9780935047295

This is the encyclopedia of word of mouth advertising -- how it works, hundreds of ready-to-go ideas for every type of business, and basic techniques to use in designing your own word of … mais…

  - Custos de envio:zzgl. Versandkosten, mais custos de envio
3
Encomendar
no/na Biblio.com
$ 10,96
(aproximadamente € 10,42)
Envio: € 14,261
EncomendarLink patrocinado
Godfrey Harris; Narrator-Tom Clarke Hill:
Let Your Fingers Do the Talking : Using Word of Mouth Advertising on the Internet - Livro de bolso

2000

ISBN: 9780935047295

Americas Group, 2000-06-01. Paperback. Acceptable. Buy with confidence. Excellent Customer Service & Return policy. Ships Fast. 24*7 Customer Service., Americas Group, 2000-06-01

  - Custos de envio: EUR 14.26 Ergodebooks
4
Encomendar
no/na AbeBooks.de
€ 32,24
Envio: € 9,051
EncomendarLink patrocinado
Godfrey Harris Tom Clarke Hill:
Let Your Fingers Do the Talking : Using Word of Mouth Advertising on the Internet - Livro de bolso

2000, ISBN: 0935047298

[EAN: 9780935047295], Neubuch, [PU: Americas Group], Language Arts & Disciplines|Communication, Business & Economics|Advertising & Promotion, 160 pages. 5.60x4.91x0.41 inches. In Stock.

  - NEW BOOK Custos de envio: EUR 9.05 Revaluation Books, Exeter, United Kingdom [2134736] [Rating: 4 (von 5)]
5
Encomendar
no/na AbeBooks.de
€ 26,66
Envio: € 13,651
EncomendarLink patrocinado
Godfrey Harris, Tom Clarke Hill (Narrator):
Let Your Fingers Do the Talking : Using Word of Mouth Advertising on the Internet - Livro de bolso

2000, ISBN: 0935047298

[EAN: 9780935047295], Neubuch, [PU: Americas Group], Language Arts & Disciplines|Communication, Business & Economics|Advertising & Promotion

  - NEW BOOK Custos de envio: EUR 13.65 ExtremelyReliable, RICHMOND, TX, U.S.A. [8304062] [Rating: 5 (von 5)]

1Como algumas plataformas não transmitem condições de envio e estas podem depender do país de entrega, do preço de compra, do peso e tamanho do artigo, de uma possível adesão à plataforma, de uma entrega directa pela plataforma ou através de um terceiro fornecedor (Marketplace), etc., é possível que os custos de envio indicados pelo eurolivro não correspondam aos da plataforma ofertante.

Dados bibliográficos do melhor livro correspondente

Pormenores referentes ao livro
Don't Take Our Word for It!: Everything You Need to Know about Making Word of Mouth Advertising Work for You

This is the encyclopedia of word of mouth advertising -- how it works, hundreds of ready-to-go ideas for every type of business, and basic techniques to use in designing your own word of mouth advertising program.

Dados detalhados do livro - Don't Take Our Word for It!: Everything You Need to Know about Making Word of Mouth Advertising Work for You


EAN (ISBN-13): 9780935047295
ISBN (ISBN-10): 0935047298
Livro de bolso
Ano de publicação: 1999
Editor/Editora: Americas Group

Livro na base de dados desde 2007-11-05T06:30:40+00:00 (Lisbon)
Página de detalhes modificada pela última vez em 2019-02-13T09:22:07+00:00 (Lisbon)
Número ISBN/EAN: 0935047298

Número ISBN - Ortografia alternativa:
0-935047-29-8, 978-0-935047-29-5
Ortografia alternativa e termos de pesquisa relacionados:
Autor do livro: godfrey harris, tom hill
Título do livro: words your mouth, don take our word for everything you need know about making word mouth advertising work for you, finger


< Para arquivar...