- 5 resultados
menor preço: € 424,56, preço mais alto: € 459,37, preço médio: € 444,56
1
Advertising: Critical Reading: Critical Readings
Encomendar
no/na amazon.de
€ 457,31
Envio: € 3,001
EncomendarLink patrocinado

Advertising: Critical Reading: Critical Readings - Livro de bolso

2010, ISBN: 9781847885500

Berg Publishers, Taschenbuch, 1600 Seiten, Publiziert: 2010-03-15T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 3.13 kg, Werbung, Marketing & Verkauf, Business & Karriere, Kategorien, Bücher, Taschenbü… mais…

Custos de envio:Auf Lager. Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 3.00) DISCOUNTED COLLEGE MANUALS
2
Advertising: Critical Readings - Brian Moeran
Encomendar
no/na amazon.co.uk
£ 390,09
(aproximadamente € 449,13)
Envio: € 3,221
EncomendarLink patrocinado

Brian Moeran:

Advertising: Critical Readings - Livro de bolso

2010, ISBN: 9781847885500

Editor: Brian Moeran, Berg Publishers, Paperback, 1600 Seiten, Publiziert: 2010-01-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 3.13 kg, Books Global Store, Special Features, Books, Advertising, Sa… mais…

Custos de envio:In stock. Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 3.22) DISCOUNTED COLLEGE MANUALS
3
Encomendar
no/na AbeBooks.co.uk
£ 371,04
(aproximadamente € 424,56)
Envio: € 0,001
EncomendarLink patrocinado
Brian Moeran:
ADVERTISING : CRITICAL READING 4 VOL.SET VOL.1. HISTORY VOL.2. INDUSTRY VOL.3. COMMUNICATION VOL.4. CULTURE - Livro de bolso

2010

ISBN: 1847885500

[EAN: 9781847885500], New book, [SC: 0.0], [PU: Berg Publishers], New. US edition. Expediting shipping for all USA and Europe orders excluding PO Box. Excellent Customer Service., Books

NEW BOOK. Custos de envio:Free shipping. (EUR 0.00) Basi6 International, Irving, TX, U.S.A. [63714625] [Rating: 5 (of 5)]
4
Encomendar
no/na alibris.co.uk
£ 377,92
(aproximadamente € 432,43)
EncomendarLink patrocinado
Moeran, Brian (Editor):
Advertising: Critical Readings (Critical and Primary Sources) - Livro de bolso

2010, ISBN: 9781847885500

Paperback, Very Good-Crisp, clean, unread book with some shelfwear/edgewear, may have a remainder mark-NICE Oversized. PAPERBACK., [PU: Berg Publishers]

Custos de envio:mais custos de envio Harrisburg, PA, Midtown Scholar Bookstore
5
Encomendar
no/na alibris.co.uk
£ 401,47
(aproximadamente € 459,37)
EncomendarLink patrocinado
Brian Moeran:
Advertising: Critical Reading 4 Vol. Set Vol.1. History Vol.2. Industry Vol.3. Communication Vol.4. Culture - encadernado, livro de bolso

2010, ISBN: 9781847885500

Hard cover, New, US edition. Satisfaction guaranteed! !, [PU: Berg Publishers]

Custos de envio:mais custos de envio Irving, TX, Basi6 International

1Como algumas plataformas não transmitem condições de envio e estas podem depender do país de entrega, do preço de compra, do peso e tamanho do artigo, de uma possível adesão à plataforma, de uma entrega directa pela plataforma ou através de um terceiro fornecedor (Marketplace), etc., é possível que os custos de envio indicados pelo eurolivro não correspondam aos da plataforma ofertante.

Dados bibliográficos do melhor livro correspondente

Pormenores referentes ao livro
Advertising: Critical Reading: Critical Readings

A multivolume collection for scholars of the key writings - from Communications, Business as well as Media writing - on Advertising

Dados detalhados do livro - Advertising: Critical Reading: Critical Readings


EAN (ISBN-13): 9781847885500
ISBN (ISBN-10): 1847885500
Livro de capa dura
Livro de bolso
Ano de publicação: 2010
Editor/Editora: Moeran, Brian, Berg Publishers
1600 Páginas
Peso: 3,130 kg
Língua: eng/Englisch

Livro na base de dados desde 2012-08-02T01:50:29+01:00 (Lisbon)
Página de detalhes modificada pela última vez em 2023-11-20T17:12:51+00:00 (Lisbon)
Número ISBN/EAN: 1847885500

Número ISBN - Ortografia alternativa:
1-84788-550-0, 978-1-84788-550-0


< Para arquivar...