- 2 resultados
menor preço: € 24,95, preço mais alto: € 1.350,24, preço médio: € 687,60
1
Encomendar
no/na
(aproximadamente € 24,95)
EncomendarLink patrocinado
Chen, Jim X.; Chen, Chunyang:

Foundations of 3D Graphics Programming: Using Jogl and Java3d - Livro de bolso

2009, ISBN: 1848822006, Lieferbar binnen 4-6 Wochen Custos de envio:Versandkostenfrei innerhalb der BRD

Internationaler Buchtitel. In englischer Sprache. Verlag: SPRINGER VERLAG GMBH, 416 Seiten, L=189mm, B=246mm, H=22mm, Gew.=739gr, [GR: 26320 - TB/Informatik], [SW: - Computers - Language… mais…

Lieferbar binnen 4-6 Wochen (Besorgungstitel) Custos de envio:Versandkostenfrei innerhalb der BRD Buchgeier.com
2
Foundations of 3D Graphics Programming: Using Jogl and Java3d - Jim X. Chen, Chunyang Chen
Encomendar
no/na amazon.co.uk
£ 999,11
(aproximadamente € 1.350,24)
Envio: € 6,751
EncomendarLink patrocinado

Jim X. Chen, Chunyang Chen:

Foundations of 3D Graphics Programming: Using Jogl and Java3d - Livro de bolso

ISBN: 1848822006

Perfect Paperback, [EAN: 9781848822009], Springer Verlag Gmbh, Springer Verlag Gmbh, Book, [PU: Springer Verlag Gmbh], Springer Verlag Gmbh, 14160001, Graphics & Multimedia, 269678, Progr… mais…

  - Gebraucht Custos de envio:Europa Zone 1: GBP 5,48 pro Produkt. (EUR 6.75) -Daily Deal-

1Como algumas plataformas não transmitem condições de envio e estas podem depender do país de entrega, do preço de compra, do peso e tamanho do artigo, de uma possível adesão à plataforma, de uma entrega directa pela plataforma ou através de um terceiro fornecedor (Marketplace), etc., é possível que os custos de envio indicados pelo eurolivro não correspondam aos da plataforma ofertante.

Dados bibliográficos do melhor livro correspondente

Pormenores referentes ao livro
Foundations of 3D Graphics Programming: Using Jogl and Java3d

The second edition of this successful text includes 3 new chapters as well as being thoroughly updated and enhanced throughout. Features: (1) Presents a shortcut to 3D graphics theory, and serves as a concise guide to both theory and programming, (2) Covers JOGL, a vehicle of 3D graphics programming in Java, (3) The 3 new chapters cover Vertex and Pixel Shader, Cg in JOGL Programming and an Introduction to 3D Graphics Games, (4) Provides a new appendix for Basic Mathematics for 3D Graphics, (5) Incorporates numerous practical examples and exercises, (6) Introduces and describes Java3D, a shortcut to high-level 3D graphics APIs in Java, (7) Provides readers with comprehensive samples in JOGL and Java3D, (8) Offers a supplementary website with updates, sample programs, figures and instructions for setting up the OpenGL programming environment. Written by two leaders in 3D graphics, virtual experience and statistical data visualization, this text/reference is a comprehensive, yet concise volume intended for software developers, students and scientists. TOC:Introduction.- Transformation and Viewing.- Color and Lighting.- Blending and Texture Mapping.- Curved Models.- Vertex Shading, Pixel Shading and Parallel Processing.- Cg Programming.- Programming in Java3D.- Advanced Topics.- Appendix A: Basic Mathematics for 3D Computer Graphics.

Dados detalhados do livro - Foundations of 3D Graphics Programming: Using Jogl and Java3d


EAN (ISBN-13): 9781848822009
ISBN (ISBN-10): 1848822006
Livro de bolso
Ano de publicação: 2009
Editor/Editora: SPRINGER VERLAG GMBH
416 Páginas
Peso: 0,739 kg
Língua: eng/Englisch

Livro na base de dados desde 2012-02-29T11:44:35+00:00 (Lisbon)
Página de detalhes modificada pela última vez em 2015-10-08T00:45:28+01:00 (Lisbon)
Número ISBN/EAN: 1848822006

Número ISBN - Ortografia alternativa:
1-84882-200-6, 978-1-84882-200-9


< Para arquivar...