- 5 resultados
menor preço: € 63,99, preço mais alto: € 64,19, preço médio: € 64,11
1
The Product Manager's Toolkit - Gabriel Steinhardt
Encomendar
no/na Hugendubel.de
€ 63,99
Envio: € 0,001
EncomendarLink patrocinado
Gabriel Steinhardt:

The Product Manager's Toolkit - novo libro

ISBN: 9783642045080

The Product Manager's Toolkit ab 63.99 € als pdf eBook: Methodologies Processes and Tasks in High-Tech Product Management. Aus dem Bereich: eBooks, Wirtschaft, Medien > Bücher, The Produc… mais…

Nr. 12470052. Custos de envio:, , DE. (EUR 0.00)
2
The Product Manager's Toolkit - Gabriel Steinhardt
Encomendar
no/na eBook.de
€ 63,99
Envio: € 0,001
EncomendarLink patrocinado

Gabriel Steinhardt:

The Product Manager's Toolkit - novo libro

ISBN: 9783642045080

The Product Manager's Toolkit - Methodologies Processes and Tasks in High-Tech Product Management: ab 63.99 € eBooks > Wirtschaft Springer-Verlag GmbH, Springer-Verlag GmbH

Custos de envio:in stock, , , DE. (EUR 0.00)
3
The Product Manager's Toolkit - Gabriel Steinhardt
Encomendar
no/na lehmanns.de
€ 64,19
Envio: € 0,001
EncomendarLink patrocinado
Gabriel Steinhardt:
The Product Manager's Toolkit - primeira edição

2010

ISBN: 9783642045080

Methodologies, Processes and Tasks in High-Tech Product Management, eBooks, eBook Download (PDF), Auflage, [PU: Springer-Verlag], [ED: 1], Springer-Verlag, 2010

Custos de envio:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
4
The Product Manager's Toolkit - Gabriel Steinhardt
Encomendar
no/na lehmanns.de
€ 64,19
Envio: € 0,001
EncomendarLink patrocinado
Gabriel Steinhardt:
The Product Manager's Toolkit - novo libro

2010, ISBN: 9783642045080

Methodologies, Processes and Tasks in High-Tech Product Management, eBooks, eBook Download (PDF), 2010, [PU: Springer Berlin], Springer Berlin, 2010

Custos de envio:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
5
Encomendar
no/na lehmanns.de
€ 64,19
Envio: € 0,001
EncomendarLink patrocinado
Gabriel Steinhardt:
The Product Manager's Toolkit - novo libro

2010, ISBN: 9783642045080

Methodologies, Processes and Tasks in High-Tech Product Management, 2010, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: Springer Berlin]

Custos de envio:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)

1Como algumas plataformas não transmitem condições de envio e estas podem depender do país de entrega, do preço de compra, do peso e tamanho do artigo, de uma possível adesão à plataforma, de uma entrega directa pela plataforma ou através de um terceiro fornecedor (Marketplace), etc., é possível que os custos de envio indicados pelo eurolivro não correspondam aos da plataforma ofertante.

Dados bibliográficos do melhor livro correspondente

Pormenores referentes ao livro

Dados detalhados do livro - The Product Manager's Toolkit


EAN (ISBN-13): 9783642045080
ISBN (ISBN-10): 3642045081
Ano de publicação: 2010
Editor/Editora: Springer-Verlag
378 Páginas
Língua: eng/Englisch

Livro na base de dados desde 2011-03-29T23:41:45+01:00 (Lisbon)
Página de detalhes modificada pela última vez em 2024-03-12T11:08:32+00:00 (Lisbon)
Número ISBN/EAN: 3642045081

Número ISBN - Ortografia alternativa:
3-642-04508-1, 978-3-642-04508-0
Ortografia alternativa e termos de pesquisa relacionados:
Autor do livro: steinhardt, stein
Título do livro: high tech, manager toolkit, product management


Dados da editora

Autor: Gabriel Steinhardt
Título: The Product Manager's Toolkit - Methodologies, Processes and Tasks in High-Tech Product Management
Editora: Springer; Springer Berlin
378 Páginas
Ano de publicação: 2010-04-15
Berlin; Heidelberg; DE
Língua: Inglês
53,49 € (DE)
55,00 € (AT)
59,00 CHF (CH)
Available
XVII, 378 p.

EA; E107; eBook; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Management; Management: Innovation; Verstehen; Marketing; Product Management; Product Manager; Product Marketer; Product Marketing; Product Planning; Sales; Value Pricing; communication; technology roadmap; B; Innovation and Technology Management; Business and Management; Organization; Marketing; Business and Management; Betriebswirtschaft und Management; Organisationstheorie und -verhalten; Marketing und Vertrieb; BB

Product Management Concepts.- Who’s Driving Your Company?.- Product Management Team.- Product Definition Team.- Crafting Market Requirements.- Concept of Marketing.- Value-Marketing Model.- Extending Product Life Cycle Stages.- Product Management Glossary.- Product Manager's Toolkit.- PMTK Introduction.- PMTK Models.- PMTK Templates.
This book provides a consistent and holistic approach to product management It covers both, macro and micro level While virtually all competing books present product management on a partial, high-level or generalist approach, this book addresses as well the practical elements of real-life application Includes supplementary material: sn.pub/extras

< Para arquivar...