- 5 resultados
menor preço: € 51,95, preço mais alto: € 78,82, preço médio: € 64,40
1
The role of Packaging in   The Marketing Strategy   of Pharmaceuticals - Thomas Mathew
Encomendar
no/na booklooker.de
€ 68,00
Envio: € 2,401
EncomendarLink patrocinado
Thomas Mathew:

The role of Packaging in The Marketing Strategy of Pharmaceuticals - Livro de bolso

2002, ISBN: 9783659109645

[ED: Taschenbuch], [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], Neuware - I will restore you to Health and heal your wounds (Jer 30:17) Health is precious for everyone and affects everyone univ… mais…

Custos de envio:Versand nach Deutschland. (EUR 2.40) AHA-BUCH GmbH
2
The role of Packaging in The Marketing Strategy of Pharmaceuticals - Thomas Mathew
Encomendar
no/na BookDepository.com
€ 68,00
Envio: € 0,001
EncomendarLink patrocinado

Thomas Mathew:

The role of Packaging in The Marketing Strategy of Pharmaceuticals - Livro de bolso

ISBN: 9783659109645

Paperback, [PU: LAP Lambert Academic Publishing], I will restore you to Health and heal your wounds (Jer 30:17) Health is precious for everyone and affects everyone universally. This book… mais…

Custos de envio:Versandkostenfrei. (EUR 0.00)
3
The role of Packaging in The Marketing Strategy of Pharmaceuticals - Thomas Mathew
Encomendar
no/na AbeBooks.de
€ 55,21
Envio: € 0,001
EncomendarLink patrocinado
Thomas Mathew:
The role of Packaging in The Marketing Strategy of Pharmaceuticals - Livro de bolso

2012

ISBN: 3659109649

[EAN: 9783659109645], Neubuch, [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], WIRTSCHAFT MANAGEMENT PHARMACEUTICALS PACKAGING STRATEGY, Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nac… mais…

NEW BOOK. Custos de envio:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) moluna, Greven, Germany [73551232] [Rating: 4 (von 5)]
4
The role of Packaging in The Marketing Strategy of Pharmaceuticals - Thomas Mathew
Encomendar
no/na booklooker.de
€ 51,95
Envio: € 0,001
EncomendarLink patrocinado
Thomas Mathew:
The role of Packaging in The Marketing Strategy of Pharmaceuticals - Livro de bolso

2012, ISBN: 9783659109645

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Autor/Autorin: Mathe… mais…

Custos de envio:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Moluna GmbH
5
Encomendar
no/na AbeBooks.de
€ 78,82
Envio: € 9,521
EncomendarLink patrocinado
Thomas Mathew:
The role of Packaging in The Marketing Strategy of Pharmaceuticals The study is based on the growing culturally diverse Indian market The study has global implications for ALL users - Livro de bolso

2012, ISBN: 3659109649

[EAN: 9783659109645], Neubuch, [PU: LAP LAMBERT Academic Publishing], New Book. Delivered from our UK warehouse in 4 to 14 business days. THIS BOOK IS PRINTED ON DEMAND. Established selle… mais…

NEW BOOK. Custos de envio: EUR 9.52 Books2Anywhere, Fairford, GLOS, United Kingdom [190245] [Rating: 5 (von 5)]

1Como algumas plataformas não transmitem condições de envio e estas podem depender do país de entrega, do preço de compra, do peso e tamanho do artigo, de uma possível adesão à plataforma, de uma entrega directa pela plataforma ou através de um terceiro fornecedor (Marketplace), etc., é possível que os custos de envio indicados pelo eurolivro não correspondam aos da plataforma ofertante.

Dados bibliográficos do melhor livro correspondente

Pormenores referentes ao livro

Dados detalhados do livro - The role of Packaging in The Marketing Strategy of Pharmaceuticals


EAN (ISBN-13): 9783659109645
ISBN (ISBN-10): 3659109649
Livro de capa dura
Livro de bolso
Ano de publicação: 2012
Editor/Editora: AV Akademikerverlag GmbH & Co. KG.

Livro na base de dados desde 2007-02-04T13:02:03+00:00 (Lisbon)
Página de detalhes modificada pela última vez em 2022-11-24T04:48:41+00:00 (Lisbon)
Número ISBN/EAN: 3659109649

Número ISBN - Ortografia alternativa:
3-659-10964-9, 978-3-659-10964-5
Ortografia alternativa e termos de pesquisa relacionados:
Autor do livro: mathew
Título do livro: self packaging, growing global, strategy for, packaging marketing


< Para arquivar...