ISBN: 9780761988526
[ED: Hardcover], [PU: SAGE PUBN], This book covers the fundamentals of research, including all the basic elements of method, techniques and analysis. The presentation is from primarily a … mais…
booklooker.de buecher.de GmbH & Co. KG Custos de envio:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 0761988521
Fundamentals of Marketing Research covers all facets of marketing research including method, technique, and analysis at all levels. The methodological scope regarding research design, dat… mais…
Thriftbooks.com used Custos de envio:zzgl. Versandkosten, mais custos de envio Details... |
ISBN: 9780761988526
Fundamentals of Marketing Research covers all facets of marketing research including method, technique, and analysis at all levels. The methodological scope regarding research design, dat… mais…
BetterWorldBooks.com Custos de envio:zzgl. Versandkosten, mais custos de envio Details... |
ISBN: 9780761988526
Fundamentals of Marketing Research 1st Edition Author :Gerald S. Albaum 9780761988526 0761988521, [PU: SAGE Publications]
printsasia.de new Custos de envio: EUR 0.00 Details... |
ISBN: 9780761988526
NA Research, Marketing, Sage Publications
Printsasia new Custos de envio: EUR 0.00 Details... |
ISBN: 9780761988526
[ED: Hardcover], [PU: SAGE PUBN], This book covers the fundamentals of research, including all the basic elements of method, techniques and analysis. The presentation is from primarily a … mais…
ISBN: 0761988521
Fundamentals of Marketing Research covers all facets of marketing research including method, technique, and analysis at all levels. The methodological scope regarding research design, dat… mais…
ISBN: 9780761988526
Fundamentals of Marketing Research covers all facets of marketing research including method, technique, and analysis at all levels. The methodological scope regarding research design, dat… mais…
ISBN: 9780761988526
Fundamentals of Marketing Research 1st Edition Author :Gerald S. Albaum 9780761988526 0761988521, [PU: SAGE Publications]
no/na Printsasia
ISBN: 9780761988526
NA Research, Marketing, Sage Publications
Dados bibliográficos do melhor livro correspondente
Autor: | |
Título: | |
Número ISBN: |
Dados detalhados do livro - Fundamentals of Marketing Research
EAN (ISBN-13): 9780761988526
ISBN (ISBN-10): 0761988521
Livro de capa dura
Ano de publicação: 2004
Editor/Editora: SAGE PUBN INC
896 Páginas
Peso: 1,910 kg
Língua: eng/Englisch
Livro na base de dados desde 2007-12-02T18:22:39+00:00 (Lisbon)
Página de detalhes modificada pela última vez em 2017-08-08T00:41:38+01:00 (Lisbon)
Número ISBN/EAN: 9780761988526
Número ISBN - Ortografia alternativa:
0-7619-8852-1, 978-0-7619-8852-6
Ortografia alternativa e termos de pesquisa relacionados:
Autor do livro: scott smith
Título do livro: marketing research, marketing fundamentals
Outros livros adicionais, que poderiam ser muito similares com este livro:
Último livro semelhante:
9781412979108 Bundle: Smith: Fundamentals of Marketing Research and SPSS Student Version 17.0 (Scott M. Smith)
< Para arquivar...