- 5 resultados
menor preço: € 2,62, preço mais alto: € 115,30, preço médio: € 42,79
1
Tourism Behaviour : Travellers' Decisions and Actions - Arch G. Woodside; Roger St George March
Encomendar
no/na Thriftbooks.com
$ 4,69
(aproximadamente € 3,91)
EncomendarLink patrocinado
Arch G. Woodside; Roger St George March:

Tourism Behaviour : Travellers' Decisions and Actions - livro usado

ISBN: 0851990215

How do individuals go about making trade-off's among work, leisure, travel, and personal maintenance(e.g. sleeping) activities? What are the unconscious as well as conscious drivers of th… mais…

  - used. Custos de envio:plus shipping costs., mais custos de envio
2
Tourism Behaviour - March, R.; Woodside, A.G.
Encomendar
no/na ebooks.com
$ 100,00
(aproximadamente € 89,13)
EncomendarLink patrocinado

March, R.; Woodside, A.G.:

Tourism Behaviour - novo libro

ISBN: 9780851990217

Consumers' planned behavior is often very different to what is actually consumed. Consumer plans can relate to four behaviors: planned and done (deliberate strategies); and unplanned and … mais…

Custos de envio:plus shipping costs., mais custos de envio
3
Encomendar
no/na Biblio.co.uk
$ 3,11
(aproximadamente € 2,62)
Envio: € 9,561
EncomendarLink patrocinado
R. March:
Tourism Behaviour: Travellers' Decisions and Actions - encadernado, livro de bolso

2005

ISBN: 9780851990217

CABI Publishing, 2005. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In good all round condition. No dust jacket. … mais…

Custos de envio: EUR 9.56 Anybook Ltd
4
Tourism Behaviour - Roger March; Arch Woodside
Encomendar
no/na lehmanns.de
€ 115,30
Envio: € 0,001
EncomendarLink patrocinado
Roger March; Arch Woodside:
Tourism Behaviour - encadernado, livro de bolso

2005, ISBN: 9780851990217

Travellers' Decisions and Actions, Buch, Hardcover, [PU: CABI Publishing], CABI Publishing, 2005

Custos de envio:Versand in 10-15 Tagen. (EUR 0.00)
5
Encomendar
no/na Biblio.co.uk
$ 3,50
(aproximadamente € 2,97)
Envio: € 16,841
EncomendarLink patrocinado
Woodside, Arch G., March, Roger St George:
Tourism Behaviour: - livro usado

2005, ISBN: 9780851990217

2005-11-10. VeryGood., 2005-11-10, 0

Custos de envio: EUR 16.84 Schwabe Books

1Como algumas plataformas não transmitem condições de envio e estas podem depender do país de entrega, do preço de compra, do peso e tamanho do artigo, de uma possível adesão à plataforma, de uma entrega directa pela plataforma ou através de um terceiro fornecedor (Marketplace), etc., é possível que os custos de envio indicados pelo eurolivro não correspondam aos da plataforma ofertante.

Dados bibliográficos do melhor livro correspondente

Pormenores referentes ao livro
Tourism Behaviour

Consumers' planned behavior is often very different to what is actually consumed. Consumer plans can relate to four behaviors: planned and done (deliberate strategies); and unplanned and not done (unused strategies). This book examines alternative theories and the empirical testing of trade-offs we make in life among work, travel, and personal maintenance actions and how our plans relate to what we actually do. Tourism Behaviour considers plans and behaviors for tourist spending, length of stay, attractions, destinations, accommodation and activities, and investigates how marketing strategies affect consumer plans. This book provides new theory, empirical studies, and practical insights of significant interest to travel and leisure researchers, destination marketing managers, and advanced students in tourism and consumer behavior.

Dados detalhados do livro - Tourism Behaviour


EAN (ISBN-13): 9780851990217
ISBN (ISBN-10): 0851990215
Livro de capa dura
Ano de publicação: 2006
Editor/Editora: CABI Publishing
280 Páginas
Peso: 0,776 kg
Língua: eng/Englisch

Livro na base de dados desde 2008-01-03T14:07:58+00:00 (Lisbon)
Página de detalhes modificada pela última vez em 2021-08-17T10:46:09+01:00 (Lisbon)
Número ISBN/EAN: 9780851990217

Número ISBN - Ortografia alternativa:
0-85199-021-5, 978-0-85199-021-7
Ortografia alternativa e termos de pesquisa relacionados:
Autor do livro: march, arch, roger wood
Título do livro: tourism, decisions decisions decisions


Outros livros adicionais, que poderiam ser muito similares com este livro:

Último livro semelhante:
9781845935870 Tourism Behaviour (Roger March; Arch Woodside)


< Para arquivar...