- 5 resultados
menor preço: € 37,55, preço mais alto: € 63,13, preço médio: € 49,84
1
Consumer-Brand Relationships - Taylor & Francis Ltd.
Encomendar
no/na Thalia.de
€ 51,99
Envio: € 6,001
EncomendarLink patrocinado
Taylor & Francis Ltd.:

Consumer-Brand Relationships - novo libro

2012, ISBN: 9781136470974

The creation and management of customer relationships is fundamental to the practice of marketing. Marketers have long maintained a keen interest in relationships: what they are, why they… mais…

Nr. 35771741. Custos de envio:, Sofort per Download lieferbar, zzgl. Versandkosten. (EUR 6.00)
2
Consumer-Brand Relationships : Theory and Practice - Roy Church
Encomendar
no/na hive.co.uk
£ 33,28
(aproximadamente € 39,03)
EncomendarLink patrocinado

Roy Church:

Consumer-Brand Relationships : Theory and Practice - novo libro

ISBN: 9781136470974

The creation and management of customer relationships is fundamental to the practice of marketing. Marketers have long maintained a keen interest in relationships: what they are, why they… mais…

No. 9781136470974. Custos de envio:Instock, Despatched same working day before 3pm, plus shipping costs., mais custos de envio
3
Consumer-Brand Relationships - Susan Fournier
Encomendar
no/na textbooks.com
$ 68,95
(aproximadamente € 63,13)
Envio: € 0,001
EncomendarLink patrocinado
Susan Fournier:
Consumer-Brand Relationships - livro usado

ISBN: 9781136470974

A digital copy of "Consumer-Brand Relationships" by Susan Fournier. Download is immediately available upon purchase! 9781136470974,1136470972,consumer-brand,relationships,susan eBook, Vi… mais…

Download INSTANTLY! Format: VitalSource. Type: . Copying: Allowed, .2Â.36 selections may be copied daily for 2Â.365 days. Printable: Allowed, .2Â.36 prints daily for 2Â.365 days. Expires: No Expiration. Read Aloud?: Allowed. Sharing: Not Allowed. Software: Online: No additional software required <br> Offline: VitalSource Bookshelf. Shipping to USA only! Textbooks. Custos de envio: EUR 0.00
4
Consumer-Brand Relationships - Marc Fetscherin, Michael Breazeale, Susan Fournier
Encomendar
no/na kobo.com
€ 37,55
Envio: € 0,001
EncomendarLink patrocinado
Marc Fetscherin, Michael Breazeale, Susan Fournier:
Consumer-Brand Relationships - novo libro

2003, ISBN: 9781136470974

The creation and management of customer relationships is fundamental to the practice of marketing. Marketers have long maintained a keen interest in relationships: what they are, why they… mais…

E-Book zum download. Custos de envio: EUR 0.00
5
Consumer-Brand Relationships
Encomendar
no/na Hugendubel.de
€ 57,49
EncomendarLink patrocinado
Consumer-Brand Relationships - novo libro

ISBN: 9781136470974

*Consumer-Brand Relationships* - Theory and Practice / epub eBook für 57.49 € / Aus dem Bereich: eBooks, Wirtschaft Medien > Bücher nein eBook als epub eBooks > Wirtschaft, Taylor & Francis

Custos de envio:Does not ship to your country., mais custos de envio

1Como algumas plataformas não transmitem condições de envio e estas podem depender do país de entrega, do preço de compra, do peso e tamanho do artigo, de uma possível adesão à plataforma, de uma entrega directa pela plataforma ou através de um terceiro fornecedor (Marketplace), etc., é possível que os custos de envio indicados pelo eurolivro não correspondam aos da plataforma ofertante.

Dados bibliográficos do melhor livro correspondente

Pormenores referentes ao livro

Dados detalhados do livro - Consumer-Brand Relationships


EAN (ISBN-13): 9781136470974
Ano de publicação: 3
Editor/Editora: Taylor & Francis

Livro na base de dados desde 2007-05-15T22:55:49+01:00 (Lisbon)
Página de detalhes modificada pela última vez em 2023-06-21T11:39:56+01:00 (Lisbon)
Número ISBN/EAN: 9781136470974

Número ISBN - Ortografia alternativa:
978-1-136-47097-4
Ortografia alternativa e termos de pesquisa relacionados:
Autor do livro: fournier
Título do livro: theory brand


< Para arquivar...