ISBN: 9781456864576
Dr. Vellore K. Sunder,Hardcover, English-language edition,Pub by Xlibris Corporation Books Books ~~ Business & Economics~~ Customer Relations Outsourcing-and-Customer-Satisfaction~~Dr-Vel… mais…
BarnesandNoble.com Free Shipping on eligible orders over $25 Custos de envio:mais custos de envio Details... |
ISBN: 9781456864576
Hardback, [PU: Xlibris Corporation], This is a Print on Demand title. This book may have occasional imperfections such as missing or blurred pages, poor pictures, errant marks, etc., Cust… mais…
BookDepository.com Custos de envio:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
Outsourcing and Customer Satisfaction A Study Of PC Help-Desk Services - encadernado, livro de bolso
2011, ISBN: 9781456864576
Gebunden, 180 Seiten, 235mm x 157mm x 14mm, Sprache(n): eng Versandkostenfreie Lieferung
buchfreund.de MARZIES Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien Custos de envio:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Details... |
Outsourcing and Customer Satisfaction A Study Of PC Help-Desk Services - encadernado, livro de bolso
2011, ISBN: 1456864572
Gebundene Ausgabe, mit Schutzumschlag 11, [PU:Xlibris]
Achtung-Buecher.de MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien Custos de envio:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 9781456864576
Hardback, [PU: Xlibris Corporation], Customer Services
BookDepository.com Custos de envio:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 9781456864576
Dr. Vellore K. Sunder,Hardcover, English-language edition,Pub by Xlibris Corporation Books Books ~~ Business & Economics~~ Customer Relations Outsourcing-and-Customer-Satisfaction~~Dr-Vel… mais…
ISBN: 9781456864576
Hardback, [PU: Xlibris Corporation], This is a Print on Demand title. This book may have occasional imperfections such as missing or blurred pages, poor pictures, errant marks, etc., Cust… mais…
Outsourcing and Customer Satisfaction A Study Of PC Help-Desk Services - encadernado, livro de bolso
2011
ISBN: 9781456864576
Gebunden, 180 Seiten, 235mm x 157mm x 14mm, Sprache(n): eng Versandkostenfreie Lieferung
Outsourcing and Customer Satisfaction A Study Of PC Help-Desk Services - encadernado, livro de bolso
2011, ISBN: 1456864572
Gebundene Ausgabe, mit Schutzumschlag 11, [PU:Xlibris]
ISBN: 9781456864576
Hardback, [PU: Xlibris Corporation], Customer Services
Dados bibliográficos do melhor livro correspondente
Autor: | |
Título: | |
Número ISBN: |
Dados detalhados do livro - Outsourcing and Customer Satisfaction: A Study of PC Help-Desk Services
EAN (ISBN-13): 9781456864576
ISBN (ISBN-10): 1456864572
Livro de capa dura
Ano de publicação: 2011
Editor/Editora: XLIBRIS CORP
180 Páginas
Peso: 0,443 kg
Língua: eng/Englisch
Livro na base de dados desde 2011-09-14T18:27:58+01:00 (Lisbon)
Página de detalhes modificada pela última vez em 2024-02-15T18:20:45+00:00 (Lisbon)
Número ISBN/EAN: 9781456864576
Número ISBN - Ortografia alternativa:
1-4568-6457-2, 978-1-4568-6457-6
Ortografia alternativa e termos de pesquisa relacionados:
Título do livro: outsourcing
Outros livros adicionais, que poderiam ser muito similares com este livro:
Último livro semelhante:
9781456864583 Outsourcing and Customer Satisfaction: A Study Of PC Help-Desk Services (Dr. Vellore K. Sunder)
< Para arquivar...