- 5 resultados
menor preço: € 1,86, preço mais alto: € 6,68, preço médio: € 4,98
1
Encomendar
no/na Biblio.co.uk
$ 2,01
(aproximadamente € 1,86)
Envio: € 13,841
EncomendarLink patrocinado
Bill Schley, Carl Nichols Jr.:

Why Johnny Can't Brand: Rediscovering the Lost Art of the Big Idea - encadernado, livro de bolso

ISBN: 9781591841128

Portfolio Hardcover. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible e… mais…

Custos de envio: EUR 13.84 Discover Books
2
Encomendar
no/na AbeBooks.de
€ 5,41
Envio: € 23,081
EncomendarLink patrocinado

Schley, Bill, Nichols Jr., Carl:

Why Johnny Can't Brand: Rediscovering the Lost Art of the Big Idea - encadernado, livro de bolso

2005, ISBN: 1591841127

[EAN: 9781591841128], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Portfolio Hardcover], Jacket, Good condition. Good dust jacket. A copy that has been read but remains intact. May contain markings suc… mais…

NOT NEW BOOK. Custos de envio: EUR 23.08 Wonder Book, Frederick, MD, U.S.A. [8895] [Rating: 5 (von 5)]
3
Encomendar
no/na Biblio.co.uk
$ 5,90
(aproximadamente € 5,45)
Envio: € 15,971
EncomendarLink patrocinado
Schley, Bill, Nichols Jr., Carl:
Why Johnny Can't Brand: Rediscovering the Lost Art of the Big Idea - encadernado, livro de bolso

ISBN: 9781591841128

Portfolio Hardcover. Used - Good. Good condition. Good dust jacket. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and high… mais…

Custos de envio: EUR 15.97 Wonder Book
4
Encomendar
no/na Biblio.co.uk
$ 5,99
(aproximadamente € 5,52)
Envio: € 14,091
EncomendarLink patrocinado
Nichols, Carl, Jr.; Bill Schley:
Why Johnny Can't Brand : Rediscovering the Lost Art of the Big Idea - encadernado, livro de bolso

2005, ISBN: 9781591841128

Penguin Publishing Group, 2005. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not g… mais…

Custos de envio: EUR 14.09 ThriftBooks
5
Encomendar
no/na Biblio.co.uk
$ 7,25
(aproximadamente € 6,68)
Envio: € 15,951
EncomendarLink patrocinado
Bill Schley; Carl Nichols Jr:
Why Johnny Can't Brand: Rediscovering the Lost Art of the Big Idea - encadernado, livro de bolso

2005, ISBN: 9781591841128

Portfolio Hardcover, 11/17/2005. First Edition. Hardcover. Very Good. 8x5x1. First edition with full number line. Hardback with dust jacket in good condition!, Portfolio Hardcover, 11/1… mais…

Custos de envio: EUR 15.95 Cheryl's Books

1Como algumas plataformas não transmitem condições de envio e estas podem depender do país de entrega, do preço de compra, do peso e tamanho do artigo, de uma possível adesão à plataforma, de uma entrega directa pela plataforma ou através de um terceiro fornecedor (Marketplace), etc., é possível que os custos de envio indicados pelo eurolivro não correspondam aos da plataforma ofertante.

Dados bibliográficos do melhor livro correspondente

Pormenores referentes ao livro
Why Johnny Can't Brand: Rediscovering the Lost Art of the Big Idea

Offering a unique eight-week program that can help any company create a #1 brand, this down-to-earth guide explains that by focusing on the one big idea, businesses can make people really want their product or service.

Dados detalhados do livro - Why Johnny Can't Brand: Rediscovering the Lost Art of the Big Idea


EAN (ISBN-13): 9781591841128
ISBN (ISBN-10): 1591841127
Livro de capa dura
Livro de bolso
Ano de publicação: 2005
Editor/Editora: Portfolio
222 Páginas
Peso: 0,340 kg
Língua: eng/Englisch

Livro na base de dados desde 2007-05-25T05:31:33+01:00 (Lisbon)
Página de detalhes modificada pela última vez em 2024-03-27T18:07:40+00:00 (Lisbon)
Número ISBN/EAN: 9781591841128

Número ISBN - Ortografia alternativa:
1-59184-112-7, 978-1-59184-112-8
Ortografia alternativa e termos de pesquisa relacionados:
Autor do livro: schley, bill nichols
Título do livro: johnny red, why johnny can brand rediscovering lost art big idea, little idea, portfolio, cant


Outros livros adicionais, que poderiam ser muito similares com este livro:

Último livro semelhante:
9780982694169 Why Johnny Can't Brand (Bill Schley; Carl Nichols, Jr)


< Para arquivar...