- 5 resultados
menor preço: € 2,49, preço mais alto: € 5,11, preço médio: € 3,90
1
Encomendar
no/na alibris.co.uk
€ 5,11
EncomendarLink patrocinado
Mary Bragg & Andrew Bragg:

Developing New Business Ideas: a Step-By-Step Guide to Creating New Business Ideas Worth Backing (Financial Times Series) - Livro de bolso

2005, ISBN: 9780273663256

Paperback, Gebraucht, guter Zustand, Simply Brit – welcome to our online used book store, where affordability meets great quality. Dive into a world of captivating reads without breaking … mais…

Custos de envio:mais custos de envio Milton Keynes, Buckinghamshire, Brit Books
2
Encomendar
no/na alibris.co.uk
€ 4,96
EncomendarLink patrocinado

Mary Bragg, Andrew Bragg:

Developing New Business Ideas: a Step-By-Step Guide to Creating New Business Ideas Worth Backing (Financial Times Series) - Livro de bolso

2005, ISBN: 9780273663256

paperback, Gebraucht, guter Zustand, All orders are dispatched within 1 working day from our UK warehouse. Established in 2004, we are dedicated to recycling unwanted books on behalf of a… mais…

Custos de envio:mais custos de envio Ammanford, Carms, Goldstone Books
3
Encomendar
no/na alibris.co.uk
€ 2,49
EncomendarLink patrocinado
Mary Bragg & Andrew Bragg:
Developing New Business Ideas: a Step-By-Step Guide to Creating New Business Ideas Worth Backing (Financial Times Series) - Livro de bolso

2005

ISBN: 9780273663256

Paperback, **Simply Brit** Shipped with Premium postal service within 24 hours from the UK with impressive delivery time. We have dispatched from our book depository; items of good condit… mais…

Custos de envio:mais custos de envio Milton Keynes, Buckinghamshire, Brit Books
4
Encomendar
no/na alibris.co.uk
€ 2,63
EncomendarLink patrocinado
Mary Bragg & Andrew Bragg:
Developing New Business Ideas: a Step-By-Step Guide to Creating New Business Ideas Worth Backing (Financial Times Series) - Livro de bolso

2005, ISBN: 9780273663256

Paperback, Dispatched, from the UK, within 48 hours of ordering. This book is in good condition but will show signs of previous ownership. Please expect some creasing to the spine and/or … mais…

Custos de envio:mais custos de envio Gloucester, GLOS, Reuseabook
5
Encomendar
no/na alibris.co.uk
€ 4,33
EncomendarLink patrocinado
Mary Bragg & Andrew Bragg:
Developing New Business Ideas: a Step-By-Step Guide to Creating New Business Ideas Worth Backing (Financial Times Series) - Livro de bolso

2005, ISBN: 9780273663256

Paperback, Dispatched, from the UK, within 48 hours of ordering. Though second-hand, the book is still in very good shape. Minimal signs of usage may include very minor creasing on the co… mais…

Custos de envio:mais custos de envio Gloucester, GLOS, Reuseabook

1Como algumas plataformas não transmitem condições de envio e estas podem depender do país de entrega, do preço de compra, do peso e tamanho do artigo, de uma possível adesão à plataforma, de uma entrega directa pela plataforma ou através de um terceiro fornecedor (Marketplace), etc., é possível que os custos de envio indicados pelo eurolivro não correspondam aos da plataforma ofertante.

Dados bibliográficos do melhor livro correspondente

Pormenores referentes ao livro
Bragg, M: Developing New Business Ideas: A step-by-step guide to creating new business ideas worth backing (Financial Times Series)

How do you take a promising thought and develop it into an enterprise worth backing? Developing New Business Ideas is an imaginative and interactive companion to converting creativity into successful enterprise.

Dados detalhados do livro - Bragg, M: Developing New Business Ideas: A step-by-step guide to creating new business ideas worth backing (Financial Times Series)


EAN (ISBN-13): 9780273663256
ISBN (ISBN-10): 0273663259
Livro de bolso
Ano de publicação: 2005
Editor/Editora: Rust, Rolf-Dieter
Peso: 0,566 kg
Língua: eng/Englisch

Livro na base de dados desde 2007-10-10T14:46:50+01:00 (Lisbon)
Página de detalhes modificada pela última vez em 2024-02-18T13:50:02+00:00 (Lisbon)
Número ISBN/EAN: 0273663259

Número ISBN - Ortografia alternativa:
0-273-66325-9, 978-0-273-66325-6
Ortografia alternativa e termos de pesquisa relacionados:
Autor do livro: bragg, step step, pearson mary, andrew prentice
Título do livro: idea, developing new business ideas, step, business guide, worth, financial times


< Para arquivar...