- 5 resultados
menor preço: € 5,96, preço mais alto: € 75,74, preço médio: € 24,02
1
Encomendar
no/na Biblio.co.uk
$ 7,05
(aproximadamente € 6,37)
Envio: € 11,301
EncomendarLink patrocinado
(Editor), Oliver Boyd-Barrett:

Approaches to Media: A Reader - Livro de bolso

1995, ISBN: 9780340652299

US: Bloomsbury Academic, 1995. Paperback. Good. This volume illustrates and exemplifies the variety of ways in which the ma ss media have been researched over the past fifty or more yea… mais…

JPN - JapãoCustos de envio: EUR 11.30 Infinity Books Japan
2
Approaches to Media: A Reader (Foundations in Media, 1)
Encomendar
no/na AbeBooks.com
$ 7,38
(aproximadamente € 6,70)
Envio: € 31,791
EncomendarLink patrocinado
Approaches to Media: A Reader (Foundations in Media, 1) - Livro de bolso

1995, ISBN: 0340652292

[EAN: 9780340652299], Used, good, [PU: Bloomsbury Academic], 100% Customer Satisfaction Guaranteed ! The book shows some signs of wear from use but is a good readable copy. Cover in excel… mais…

NOT NEW BOOK. Custos de envio: EUR 31.79 Pieuler Store, Suffolk, United Kingdom [82580048] [Rating: 4 (of 5)]
3
Encomendar
no/na Biblio.co.uk
$ 83,81
(aproximadamente € 75,74)
Envio: € 16,481
EncomendarLink patrocinado
Newbold, Chris [Editor]; Boyd-Barrett, Oliver [Editor];:
Approaches to Media: A Reader (Foundations in Media, 1) - Livro de bolso

ISBN: 9780340652299

Bloomsbury Academic, 1995-10-15. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!, Bloomsbury Academic, 1995-10-15, 6

Custos de envio: EUR 16.48 GridFreed LLC
4
Encomendar
no/na Biblio.co.uk
$ 6,59
(aproximadamente € 5,96)
Envio: € 18,981
EncomendarLink patrocinado
Editor-Chris Newbold; Editor-Oliver Boyd-Barrett:
Approaches to Media: A Reader (Foundations in Media) - Livro de bolso

1995, ISBN: 9780340652299

Bloomsbury USA, 1995-09-17. Paperback. Good. Excellent customer service. Prompt Customer Service., Bloomsbury USA, 1995-09-17, 2.5

Custos de envio: EUR 18.98 Ergodebooks
5
Approaches to Media: A Reader (Foundations in Media, 1) - Newbold, Chris
Encomendar
no/na AbeBooks.com
$ 27,90
(aproximadamente € 25,32)
Envio: € 3,001
EncomendarLink patrocinado
Newbold, Chris:
Approaches to Media: A Reader (Foundations in Media, 1) - Livro de bolso

1995, ISBN: 0340652292

[EAN: 9780340652299], Used, very good, [PU: Bloomsbury Academic], Very Good Copy, Books

NOT NEW BOOK. Custos de envio: EUR 3.00 Big Bill's Books, Austin, TX, U.S.A. [74145536] [Rating: 5 (of 5)]

1Como algumas plataformas não transmitem condições de envio e estas podem depender do país de entrega, do preço de compra, do peso e tamanho do artigo, de uma possível adesão à plataforma, de uma entrega directa pela plataforma ou através de um terceiro fornecedor (Marketplace), etc., é possível que os custos de envio indicados pelo eurolivro não correspondam aos da plataforma ofertante.

Dados bibliográficos do melhor livro correspondente

Pormenores referentes ao livro
Approaches to Media: A Reader

This volume illustrates and exemplifies the variety of ways in which the mass media have been researched over the past fifty or more years. It provides extracts from seminal works and relates them to developments in the field as a whole and to later works. The volume identifies the major divisions within the field, including mass society theory, the media effects tradition, political economy, the public sphere, media occupations and professionals, cultural hegemony, feminism, and "new" audience research.

Dados detalhados do livro - Approaches to Media: A Reader


EAN (ISBN-13): 9780340652299
ISBN (ISBN-10): 0340652292
Livro de bolso
Ano de publicação: 1995
Editor/Editora: ARNOLD PUBLISHERS
576 Páginas
Peso: 0,771 kg
Língua: eng/Englisch

Livro na base de dados desde 2007-05-25T06:19:47+01:00 (Lisbon)
Página de detalhes modificada pela última vez em 2023-12-28T21:23:22+00:00 (Lisbon)
Número ISBN/EAN: 0340652292

Número ISBN - Ortografia alternativa:
0-340-65229-2, 978-0-340-65229-9
Ortografia alternativa e termos de pesquisa relacionados:
Autor do livro: barrett, oliver, boyd, newbold
Título do livro: the new media reader, communications media


Outros livros adicionais, que poderiam ser muito similares com este livro:

Último livro semelhante:
9788131605011 Approaches to Media: A Reader (Boyd-Barrett, Oliver)


< Para arquivar...