- 5 resultados
menor preço: € 21,99, preço mais alto: € 23,99, preço médio: € 22,42
1
Eating the Big Fish
Encomendar
no/na Orellfuessli.ch
CHF 23,00
(aproximadamente € 22,13)
Envio: € 17,321
EncomendarLink patrocinado

Eating the Big Fish - novo libro

2009, ISBN: 9780470527757

EATING THE BIG FISH : How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders, Second Edition, Revised and Expanded The second edition of the international bestseller, now revised and upd… mais…

Nr. A1033776725. Custos de envio:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , Sofort per Download lieferbar, zzgl. Versandkosten. (EUR 17.32)
2
Eating the Big Fish - Adam Morgan
Encomendar
no/na kobo.com
€ 21,99
EncomendarLink patrocinado

Adam Morgan:

Eating the Big Fish - novo libro

2009, ISBN: 9780470527757

EATING THE BIG FISH: How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders, Second Edition, Revised and ExpandedThe second edition of the international bestseller, now revised and updat… mais…

Custos de envio:Zzgl. Versandkosten., mais custos de envio
3
Eating the Big Fish - Adam Morgan
Encomendar
no/na lehmanns.de
€ 21,99
Envio: € 0,001
EncomendarLink patrocinado
Adam Morgan:
Eating the Big Fish - novo libro

2009

ISBN: 9780470527757

How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders, eBooks, eBook Download (EPUB), 2. Auflage, [PU: John Wiley & Sons], John Wiley & Sons, 2009

Custos de envio:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
4
Eating the Big Fish - Adam Morgan
Encomendar
no/na lehmanns.de
€ 23,99
Envio: € 0,001
EncomendarLink patrocinado
Adam Morgan:
Eating the Big Fish - novo libro

2009, ISBN: 9780470527757

How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders, [ED: 2], 2. Auflage, eBook Download (EPUB), eBooks, [PU: John Wiley & Sons]

  - Custos de envio:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)
5
Eating the Big Fish - Adam Morgan
Encomendar
no/na lehmanns.de
€ 21,99
Envio: € 9,951
EncomendarLink patrocinado
Adam Morgan:
Eating the Big Fish - primeira edição

2009, ISBN: 9780470527757

How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders, [ED: 1], Auflage, eBook Download (EPUB), eBooks, [PU: Wiley]

Custos de envio:Download sofort lieferbar, , sem custos de envio na RFA. (EUR 9.95)

1Como algumas plataformas não transmitem condições de envio e estas podem depender do país de entrega, do preço de compra, do peso e tamanho do artigo, de uma possível adesão à plataforma, de uma entrega directa pela plataforma ou através de um terceiro fornecedor (Marketplace), etc., é possível que os custos de envio indicados pelo eurolivro não correspondam aos da plataforma ofertante.

Dados bibliográficos do melhor livro correspondente

Pormenores referentes ao livro
Eating the Big Fish
Autor:
Título:
Número ISBN:

Dados detalhados do livro - Eating the Big Fish


EAN (ISBN-13): 9780470527757
ISBN (ISBN-10): 0470527757
Ano de publicação: 2009
Editor/Editora: John Wiley & Sons
368 Páginas
Língua: eng/Englisch

Livro na base de dados desde 2011-10-18T15:05:49+01:00 (Lisbon)
Página de detalhes modificada pela última vez em 2022-10-11T08:33:52+01:00 (Lisbon)
Número ISBN/EAN: 0470527757

Número ISBN - Ortografia alternativa:
0-470-52775-7, 978-0-470-52775-7
Ortografia alternativa e termos de pesquisa relacionados:
Autor do livro: morgan
Título do livro: der brand, know your fish, challenger against compete leaders brands eating brand fish, big five, the fish who could wish, your inner fish


Dados da editora

Autor: Adam Morgan
Título: Eating the Big Fish - How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders
Editora: Wiley; John Wiley & Sons
368 Páginas
Ano de publicação: 2009-04-16
Língua: Inglês
23,99 € (DE)
Not available (reason unspecified)

EA; E101; E-Book; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Werbung; Advertising; Business & Management; Werbung; Wirtschaft u. Management; Werbung; BB

Preface. Foreword by Antonio Lucio. Part 1: The Size and Nature of the Big Fish. 1. The Law of Increasing Returns. 2. The Consumer Isn't. 3. What Is a Challenger Brand? Part 2: The Eight Credos of Successful ChallengerBrands. 4. The First Credo: Intelligent Naivety. 5. Monsters and Other Challenges: Gaining Clarity on theCenter. 6. The Second Credo: Build a Lighthouse Identity. 7. The Third Credo: Take Thought Leadership of the Category. 8. The Fourth Credo: Create Symbols of Re-Evaluation. 9. The Fifth Credo: Sacrifice. 10. The Sixth Credo: Overcommit. 11. The Seventh Credo: Using Communications and Publicity toEnter Social Culture. 12. The Eight Credo: Become Idea-Centered, NotConsumer-Centered. Part 3: Applying the Challenger Program. 13. Writing the Challenger Program: The Two-Day Off-Site. 14. The Scope of the Lighthouse Keeper. Part 4: Mind-Set, Culture, and Risk. 15. Challenger as a State of Mind: Staying Number One MeansThinking Like a Number Two. 16. Risk, Will, and the Circle of Rope. References and Sources. Acknowledgments for the Second Edition. Photo Credits. Index.

< Para arquivar...