- 5 resultados
menor preço: € 2,87, preço mais alto: € 107,12, preço médio: € 56,99
1
Strategic Marketing : In the Customer Driven Organization by Frank Bradley - Frank Bradley
Encomendar
no/na BetterWorldBooks.com
€ 10,02
EncomendarLink patrocinado
Frank Bradley:

Strategic Marketing : In the Customer Driven Organization by Frank Bradley - livro usado

ISBN: 9780470849859

Marketing is the function within an organization that focuses directly on the customer. "Strategic Marketing in the Customer Driven Organization" places a unique emphasis on the reason fo… mais…

used in stock. Custos de envio:zzgl. Versandkosten., mais custos de envio
2
Encomendar
no/na alibris.co.uk
€ 82,48
EncomendarLink patrocinado

Bradley, Frank:

Strategic Marketing - primeira edição

2003, ISBN: 9780470849859

Livro de bolso

Trade paperback, Neubuch, [ED: 1], Marketing is one of the most, if not the most important function of a successful organisation. Analysing the customer base and striving to meet and exce… mais…

IRL - IrlandaCustos de envio:mais custos de envio Galway, Kennys.ie
3
Encomendar
no/na AbeBooks.de
€ 2,87
Envio: € 5,811
EncomendarLink patrocinado
Bradley, Frank:
Strategic Marketing : In the Customer Driven Organization - Livro de bolso

2003

ISBN: 0470849851

[EAN: 9780470849859], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Wiley & Sons, Incorporated, John], Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, a… mais…

NOT NEW BOOK. Custos de envio: EUR 5.81 Better World Books Ltd, Dunfermline, United Kingdom [53572034] [Rating: 5 (von 5)]
4
Encomendar
no/na alibris.co.uk
€ 82,48
EncomendarLink patrocinado
F Bradley:
Strategic Marketing in the Customer Driven Organization - Livro de bolso

2004, ISBN: 9780470849859

Softcover, New Book. Shipped from UK in 4 to 14 days. Established seller since 2000. Please note we cannot offer an expedited shipping service from the UK., [PU: John Wiley & Sons]

Custos de envio:mais custos de envio Glendale Heights, IL, Paperbackshop
5
Encomendar
no/na Biblio.co.uk
$ 117,25
(aproximadamente € 107,12)
Envio: € 11,901
EncomendarLink patrocinado
Frank Bradley:
Strategic Marketing In the Customer Driven Organization - Livro de bolso

2003, ISBN: 9780470849859

John Wiley & Sons Inc, 2003. Paperback. New. 2nd edition. 304 pages. 9.00x7.00x0.75 inches., John Wiley & Sons Inc, 2003, 6

Custos de envio: EUR 11.90 Revaluation Books

1Como algumas plataformas não transmitem condições de envio e estas podem depender do país de entrega, do preço de compra, do peso e tamanho do artigo, de uma possível adesão à plataforma, de uma entrega directa pela plataforma ou através de um terceiro fornecedor (Marketplace), etc., é possível que os custos de envio indicados pelo eurolivro não correspondam aos da plataforma ofertante.

Dados bibliográficos do melhor livro correspondente

Pormenores referentes ao livro
Strategic Marketing: In the Customer Driven Organization

Provides a short and concise look at the field. * Presents information that will have an international appeal.

Dados detalhados do livro - Strategic Marketing: In the Customer Driven Organization


EAN (ISBN-13): 9780470849859
ISBN (ISBN-10): 0470849851
Livro de capa dura
Livro de bolso
Ano de publicação: 2003
Editor/Editora: Wiley
304 Páginas
Peso: 0,599 kg
Língua: eng/Englisch

Livro na base de dados desde 2007-11-09T12:28:01+00:00 (Lisbon)
Página de detalhes modificada pela última vez em 2023-12-22T02:41:26+00:00 (Lisbon)
Número ISBN/EAN: 0470849851

Número ISBN - Ortografia alternativa:
0-470-84985-1, 978-0-470-84985-9
Ortografia alternativa e termos de pesquisa relacionados:
Autor do livro: bradley, frank
Título do livro: strategic marketing, driven, business, the organization


Outros livros adicionais, que poderiam ser muito similares com este livro:

Último livro semelhante:
9784708498512 Strategic Marketing: In the Customer Driven Organization (Business) (Bradley, Frank)


< Para arquivar...