- 5 resultados
menor preço: € 56,50, preço mais alto: € 77,49, preço médio: € 66,89
1
Encomendar
no/na AbeBooks.de
€ 72,51
Envio: € 18,681
EncomendarLink patrocinado
Fortner, Robert S.:

Communication, Media, and Identity: A Christian Theory of Communication (Communication, Culture, and Religion) - Livro de bolso

2006, ISBN: 0742551954

[EAN: 9780742551954], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Rowman & Littlefield Publishers], Book is in Used-Good condition. Pages and cover are clean and intact. Used items may not include sup… mais…

NOT NEW BOOK. Custos de envio: EUR 18.68 GF Books, Inc., Hawthorne, CA, U.S.A. [64674448] [Rating: 5 (von 5)]
2
Encomendar
no/na AbeBooks.de
€ 64,51
Envio: € 19,631
EncomendarLink patrocinado

Fortner, Robert S.:

Communication, Media, and Identity: A Christian Theory of Communication (Communication, Culture, and Religion) - Livro de bolso

2006, ISBN: 0742551954

[EAN: 9780742551954], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: Rowman & Littlefield Publishers], Very Good condition. Shows only minor signs of wear, and very minimal markings inside (if any).… mais…

NOT NEW BOOK. Custos de envio: EUR 19.63 Book Deals, Tucson, AZ, U.S.A. [85272957] [Rating: 5 (von 5)]
3
Communication Media and Identity - Robert S. Fortner
Encomendar
no/na Hugendubel.de
€ 77,49
Envio: € 0,001
EncomendarLink patrocinado
Robert S. Fortner:
Communication Media and Identity - Livro de bolso

ISBN: 9780742551954

Edição encadernada

*Communication Media and Identity* - A Christian Theory of Communication / Taschenbuch für 77.49 € / Aus dem Bereich: Bücher, Taschenbücher, Geist & Wissen Medien > Bücher nein Taschenbuc… mais…

Custos de envio:Shipping in 3 days, , Versandkostenfrei nach Hause oder Express-Lieferung in Ihre Buchhandlung., DE. (EUR 0.00)
4
Communication, Media, and Identity - Robert S. Fortner
Encomendar
no/na lehmanns.de
€ 56,50
Envio: € 9,951
EncomendarLink patrocinado
Robert S. Fortner:
Communication, Media, and Identity - Livro de bolso

2006, ISBN: 9780742551954

A Christian Theory of Communication, Buch, Softcover, [PU: Rowman & Littlefield Publishers], Rowman & Littlefield Publishers, 2006

Custos de envio:Versand in 10-15 Tagen. (EUR 9.95)
5
Encomendar
no/na AbeBooks.de
€ 63,42
Envio: € 12,771
EncomendarLink patrocinado
Fortner, Robert S.:
Communication, Media, and Identity: A Christian Theory of Communication - Livro de bolso

2006, ISBN: 0742551954

[EAN: 9780742551954], Neubuch, [PU: Rowman & Littlefield Publishers 2006-11], Books

NEW BOOK. Custos de envio: EUR 12.77 Chiron Media, Wallingford, United Kingdom [55661942] [Rating: 4 (von 5)]

1Como algumas plataformas não transmitem condições de envio e estas podem depender do país de entrega, do preço de compra, do peso e tamanho do artigo, de uma possível adesão à plataforma, de uma entrega directa pela plataforma ou através de um terceiro fornecedor (Marketplace), etc., é possível que os custos de envio indicados pelo eurolivro não correspondam aos da plataforma ofertante.

Dados bibliográficos do melhor livro correspondente

Pormenores referentes ao livro
Communication Media and Identity

Communication, Media, and Identity: A Christian Theory of Communication is the first comprehensive theoretical look at the nature of communication from a biblical Christian perspective. This groundbreaking new work discusses the implications of such a theory for interpersonal relations, use of media, and the development of digital culture in the wake of the computer. It also draws widely from the literature of the _secular_ world, critiquing perspectives where necessary and adopting perspectives that are in line with Christian anthropology, epistemology, and ontology. As the newest book in the Communication, Culture, and Religion Series, Robert Fortner's work illuminates the theological aspects of communication.

Dados detalhados do livro - Communication Media and Identity


EAN (ISBN-13): 9780742551954
ISBN (ISBN-10): 0742551954
Livro de capa dura
Livro de bolso
Ano de publicação: 2006
Editor/Editora: Rowman & Littlefield Publishers
281 Páginas
Peso: 0,440 kg
Língua: eng/Englisch

Livro na base de dados desde 2007-04-11T10:46:49+01:00 (Lisbon)
Página de detalhes modificada pela última vez em 2023-06-07T20:41:32+01:00 (Lisbon)
Número ISBN/EAN: 0742551954

Número ISBN - Ortografia alternativa:
0-7425-5195-4, 978-0-7425-5195-4
Ortografia alternativa e termos de pesquisa relacionados:
Autor do livro: fortner
Título do livro: communication media identity christian theory communication, religion and media, doing identity, media now media communication, first look communication theory


< Para arquivar...