- 5 resultados
menor preço: € 0,79, preço mais alto: € 15,14, preço médio: € 4,72
1
Encomendar
no/na Biblio.co.uk
$ 2,64
(aproximadamente € 2,40)
Envio: € 15,291
EncomendarLink patrocinado
Baker, M.J. (ed.):

Marketing Book (Cim Professional Development) - Livro de bolso

1999, ISBN: 9780750641142

A Butterworth-Heinemann Title, 1999. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In poor condition, suitable as a read… mais…

Custos de envio: EUR 15.29 Anybook.com
2
Marketing Book (CIM Professional Development) - Michael J. Baker
Encomendar
no/na awesomebooks.com
£ 2,46
(aproximadamente € 2,84)
Envio: € 3,451
EncomendarLink patrocinado

Michael J. Baker:

Marketing Book (CIM Professional Development) - livro usado

ISBN: 9780750641142

This revised fourth edition has several rewritten chapters reflecting current trends and serves as a reference work and textbook for both students and practitioners. It explains the natur… mais…

No. 9780750641142. Custos de envio:1, 3-5 Days. (EUR 3.45)
3
Encomendar
no/na AbeBooks.com
$ 2,65
(aproximadamente € 2,41)
Envio: € 15,321
EncomendarLink patrocinado
Baker, M.J. (ed):
The Marketing Book - Livro de bolso

1999

ISBN: 0750641142

[EAN: 9780750641142], Used, [PU: Butterworth-Heinemann], BUSINESS, This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In fair c… mais…

NOT NEW BOOK. Custos de envio: EUR 15.32 Anybook.com, Lincoln, United Kingdom [312675] [Rating: 5 (of 5)]
4
Marketing Book, Fourth Edition
Encomendar
no/na amazon.com
$ 16,67
(aproximadamente € 15,14)
Envio: € 3,621
EncomendarLink patrocinado
Marketing Book, Fourth Edition - Livro de bolso

1999, ISBN: 9780750641142

Editor: Baker, Michael, Butterworth-Heinemann, Paperback, Auflage: 4, 718 Seiten, Publiziert: 1999-06-17T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 1.44 kg, Management & Leadership, Business & Money… mais…

Gut Custos de envio:In Stock. Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 3.62) Better World Books
5
Encomendar
no/na Biblio.co.uk
$ 0,96
(aproximadamente € 0,79)
Envio: € 9,531
EncomendarLink patrocinado
na:
Marketing Book (CIM Professional Development) - Livro de bolso

1999, ISBN: 9780750641142

A Butterworth-Heinemann Title, 1999. This book has soft covers. Ex-library, With usual stamps and markings, In fair condition, suitable as a study copy., A Butterworth-Heinemann Title… mais…

Custos de envio: EUR 9.53 Anybook Ltd

1Como algumas plataformas não transmitem condições de envio e estas podem depender do país de entrega, do preço de compra, do peso e tamanho do artigo, de uma possível adesão à plataforma, de uma entrega directa pela plataforma ou através de um terceiro fornecedor (Marketplace), etc., é possível que os custos de envio indicados pelo eurolivro não correspondam aos da plataforma ofertante.

Dados bibliográficos do melhor livro correspondente

Pormenores referentes ao livro
Marketing Book, Fourth Edition

Offering a thorough overview of the scope and nature of contemporary marketing, its managerial applications, and its contribution to corporate success, this volume has been extensively revised and updated since its last edition in 1994 (with subsequent reprints). New articles address marketing and the Internet; social marketing; retailing, pricing, and selling; product development; and marketing of services.

Dados detalhados do livro - Marketing Book, Fourth Edition


EAN (ISBN-13): 9780750641142
ISBN (ISBN-10): 0750641142
Livro de capa dura
Livro de bolso
Ano de publicação: 1999
Editor/Editora: Butterworth-Heinemann

Livro na base de dados desde 2007-11-11T09:41:59+00:00 (Lisbon)
Página de detalhes modificada pela última vez em 2023-07-30T21:11:46+01:00 (Lisbon)
Número ISBN/EAN: 0750641142

Número ISBN - Ortografia alternativa:
0-7506-4114-2, 978-0-7506-4114-2
Ortografia alternativa e termos de pesquisa relacionados:
Autor do livro: baker michael, bäker, butterworth michael
Título do livro: the book london, marketing


Outros livros adicionais, que poderiam ser muito similares com este livro:

Último livro semelhante:
9780415703772 The Marketing Book Michael Baker Editor (Michael J. Baker (editor), Susan J. Hart (editor))


< Para arquivar...