- 5 resultados
menor preço: € 10,57, preço mais alto: € 186,10, preço médio: € 81,62
1
Media Entertainment: The Psychology of Its Appeal - Zillmann, Dolf / Vorderer, Peter
Encomendar
no/na BetterWorldBooks.com
$ 12,32
(aproximadamente € 10,57)
EncomendarLink patrocinado
Zillmann, Dolf / Vorderer, Peter:

Media Entertainment: The Psychology of Its Appeal - livro usado

ISBN: 9780805833249

This collection represents a systematic exploration of media entertainment from an academic perspective. Editors Zillmann and Vorderer have assembled scholars from psychology, sociology, … mais…

  - Custos de envio:zzgl. Versandkosten., mais custos de envio
2
Encomendar
no/na AbeBooks.de
€ 87,77
Envio: € 23,251
EncomendarLink patrocinado

Zillmann, Dolf:

Media Entertainment: The Psychology of Its Appeal - encadernado, livro de bolso

ISBN: 0805833242

[EAN: 9780805833249], Neubuch, [PU: Lawrence Erlbaum], Performing Arts|Mass Media, BRAND NEW Hardcover-296pp - This title is now printed on demand - please allow an added 2-3 weeks for sh… mais…

  - NEW BOOK. Custos de envio: EUR 23.25 C. Clayton Thompson - Bookseller, BOONE, NC, U.S.A. [44399] [Rating: 4 (von 5)]
3
Media Entertainment: The Psychology of It's Appeal - Zillmann, Dolf (Editor)/ Vorderer, Peter (Editor)
Encomendar
no/na AbeBooks.com
$ 203,89
(aproximadamente € 186,10)
Envio: € 12,931
EncomendarLink patrocinado
Zillmann, Dolf (Editor)/ Vorderer, Peter (Editor):
Media Entertainment: The Psychology of It's Appeal - primeira edição

2000

ISBN: 0805833242

Edição encadernada

[EAN: 9780805833249], New book, [PU: Lawrence Erlbaum Assoc Inc], 1st edition. 296 pages. 9.00x6.25x1.00 inches. In Stock., Books

NEW BOOK. Custos de envio: EUR 12.93 Revaluation Books, Exeter, United Kingdom [2134736] [Rating: 5 (of 5)]
4
Encomendar
no/na alibris.com
$ 81,25
(aproximadamente € 74,16)
Envio: € 0,001
EncomendarLink patrocinado
Zillmann, Dolf [Editor]; Vorderer, Peter [Editor];:
Media Entertainment: the Psychology of Its Appeal (Routledge Communication Series) - encadernado, livro de bolso

2000, ISBN: 9780805833249

Hardcover, New book, Size: 9x6x0; New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!, [PU: Routledge]

Custos de envio: EUR 0.00 North Las Vegas, NV, GridFreed
5
Encomendar
no/na ecampus.com
€ 49,48
EncomendarLink patrocinado
Zillmann,Dolf;Zillmann,Dolf:
Media Entertainment: The Psychology of Its Appeal - livro usado

ISBN: 9780805833249

Media Entertainment: The Psychology of Its Appeal Hardcover eBooks, Routledge

new in stock. Custos de envio:plus shipping costs., mais custos de envio

1Como algumas plataformas não transmitem condições de envio e estas podem depender do país de entrega, do preço de compra, do peso e tamanho do artigo, de uma possível adesão à plataforma, de uma entrega directa pela plataforma ou através de um terceiro fornecedor (Marketplace), etc., é possível que os custos de envio indicados pelo eurolivro não correspondam aos da plataforma ofertante.

Dados bibliográficos do melhor livro correspondente

Pormenores referentes ao livro
Media Entertainment: The Psychology of Its Appeal (Communication)

This collection represents a systematic exploration of media entertainment from an academic perspective. Editors Zillmann and Vorderer have assembled scholars from psychology, sociology, and communication to provide a broad examination of the primary function of media entertainment--the attainment of gratification. Chapters included here address vital aspects of media entertainment and summarize pertinent findings, providing an overview of what is presently known about the appeal and function of the essential forms of media entertainment, and offering some degree of integration. Written in a clear, non-technical style, this volume provides a lively and entertaining study of media entertainment for academic study and coursework.

Dados detalhados do livro - Media Entertainment: The Psychology of Its Appeal (Communication)


EAN (ISBN-13): 9780805833249
ISBN (ISBN-10): 0805833242
Livro de capa dura
Livro de bolso
Ano de publicação: 1622
Editor/Editora: Routledge

Livro na base de dados desde 2007-04-25T05:28:20+01:00 (Lisbon)
Página de detalhes modificada pela última vez em 2023-07-12T15:06:44+01:00 (Lisbon)
Número ISBN/EAN: 0805833242

Número ISBN - Ortografia alternativa:
0-8058-3324-2, 978-0-8058-3324-9
Ortografia alternativa e termos de pesquisa relacionados:
Autor do livro: peter zillmann, dolf zillmann, vorderer
Título do livro: media, psychology entertainment


Outros livros adicionais, que poderiam ser muito similares com este livro:

Último livro semelhante:
9780805833256 Media Entertainment PR (Dolf Zillman)


< Para arquivar...