- 5 resultados
menor preço: € 2,12, preço mais alto: € 15,00, preço médio: € 5,91
1
Encomendar
no/na Biblio.co.uk
$ 2,31
(aproximadamente € 2,12)
Envio: € 13,741
EncomendarLink patrocinado
Richard Leifer, Christopher M. McDermott, Gina Colarelli O'Connor, Lois S. Peters, Rice Mark P., Mark Rice, Robert W. Veryzer:

Radical Innovation: How Mature Companies Can Outsmart Upstarts - encadernado, livro de bolso

ISBN: 9780875849034

Harvard Business Review Press. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. … mais…

Custos de envio: EUR 13.74 Discover Books
2
Radical Innovation : How Mature Companies Can Outsmart Upstarts - Gina Colarelli, McDermott, Christopher M., Leifer, Richard, Rice, Mark P., Peters, Lois S. O'Connor
Encomendar
no/na BetterWorldBooks.com
€ 3,98
EncomendarLink patrocinado

Gina Colarelli, McDermott, Christopher M., Leifer, Richard, Rice, Mark P., Peters, Lois S. O'Connor:

Radical Innovation : How Mature Companies Can Outsmart Upstarts - livro usado

ISBN: 9780875849034

Based on a study of 12 radical, innovative projects, this book reveals how mature companies can outsmart start-ups. Detailing game-changing innovation occurring in companies such as Gener… mais…

used in stock. Custos de envio:zzgl. Versandkosten., mais custos de envio
3
Radical Innovation : How Mature Companies Can Outsmart Upstarts - O'Connor, Gina Colarelli, McDermott, Christopher M., Leifer, Richard, Rice, Mark P., Peters, Lois S.
Encomendar
no/na AbeBooks.de
€ 4,25
Envio: € 8,701
EncomendarLink patrocinado
O'Connor, Gina Colarelli, McDermott, Christopher M., Leifer, Richard, Rice, Mark P., Peters, Lois S.:
Radical Innovation : How Mature Companies Can Outsmart Upstarts - primeira edição

2000

ISBN: 0875849032

Edição encadernada

[EAN: 9780875849034], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Harvard Business Review Press], Used book that is in clean, average condition without any missing pages., Books

NOT NEW BOOK. Custos de envio: EUR 8.70 Better World Books, Mishawaka, IN, U.S.A. [51315977] [Rating: 5 (von 5)]
4
Encomendar
no/na buchfreund.de
€ 15,00
Envio: € 2,901
EncomendarLink patrocinado
Leifer, Richard, Christopher M. McDermott and Gina Colarelli O'Connor:
Radical Innovation: How Mature Companies Can Outsmart Upstarts - encadernado, livro de bolso

2025, ISBN: 9780875849034

272 Seiten 15,9 x 2,5 x 23,5 cm, Gebundene Ausgabe Mit leichten altersbedingten Lager- und Gebrauchsspuren. Elk-88 Versand D: 2,90 EUR , [PU:Harvard Business Review Press,]

Custos de envio:Versandkosten innerhalb der BRD. (EUR 2.90) Bücherbazaar, 76344 Eggenstein
5
Radical Innovation: How Mature Companies Can Outsmart Upstarts - Leifer, Richard; McDermott, Christopher M.; O'Connor, Gina Colarelli; Peters, Lois S.; Mark P., Rice; Rice, Mark; Veryzer, Robert W.
Encomendar
no/na AbeBooks.de
€ 4,22
Envio: € 68,711
EncomendarLink patrocinado
Leifer, Richard; McDermott, Christopher M.; O'Connor, Gina Colarelli; Peters, Lois S.; Mark P., Rice; Rice, Mark; Veryzer, Robert W.:
Radical Innovation: How Mature Companies Can Outsmart Upstarts - encadernado, livro de bolso

2000, ISBN: 0875849032

[EAN: 9780875849034], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Harvard Business Review Press], Books

NOT NEW BOOK. Custos de envio: EUR 68.71 Gulf Coast Books, Memphis, TN, U.S.A. [65078731] [Rating: 5 (von 5)]

1Como algumas plataformas não transmitem condições de envio e estas podem depender do país de entrega, do preço de compra, do peso e tamanho do artigo, de uma possível adesão à plataforma, de uma entrega directa pela plataforma ou através de um terceiro fornecedor (Marketplace), etc., é possível que os custos de envio indicados pelo eurolivro não correspondam aos da plataforma ofertante.

Dados bibliográficos do melhor livro correspondente

Pormenores referentes ao livro
Radical Innovation: How Mature Companies Can Outsmart Upstarts

Based on a study of 12 radical, innovative projects, this book reveals how mature companies can outsmart start-ups. Detailing game-changing innovation occurring in companies such as General Electric, IBM, and Texas Instruments, the authors outline a revolutionary paradigm for long-term corporate success.

Dados detalhados do livro - Radical Innovation: How Mature Companies Can Outsmart Upstarts


EAN (ISBN-13): 9780875849034
ISBN (ISBN-10): 0875849032
Livro de capa dura
Livro de bolso
Ano de publicação: 2000
Editor/Editora: Harvard Business Review Press
256 Páginas
Peso: 0,579 kg
Língua: eng/Englisch

Livro na base de dados desde 2007-03-02T22:09:58+00:00 (Lisbon)
Página de detalhes modificada pela última vez em 2024-01-06T15:49:40+00:00 (Lisbon)
Número ISBN/EAN: 0875849032

Número ISBN - Ortografia alternativa:
0-87584-903-2, 978-0-87584-903-4
Ortografia alternativa e termos de pesquisa relacionados:
Autor do livro: peter rice, mcdermott, robert peters, richard christopher, lois connor, richard price, connors rice, leifer, mark richard
Título do livro: mature, harvard business manager innovation, radical


Outros livros adicionais, que poderiam ser muito similares com este livro:

Último livro semelhante:
0000875849032 Radical Innovation: How Mature Companies Can Outsmart Upstarts (Leifer, Richard, McDermott, Christopher M. O'Connor, Gina Colarelli, Peters, Lois S. Rice, Mark P.)


< Para arquivar...