- 5 resultados
menor preço: € 6,60, preço mais alto: € 29,62, preço médio: € 17,70
1
Cross-Cultural Content Analysis of Advertising from the United States and India - Ahmed, Niaz
Encomendar
no/na BetterWorldBooks.com
$ 7,61
(aproximadamente € 6,60)
EncomendarLink patrocinado
Ahmed, Niaz:

Cross-Cultural Content Analysis of Advertising from the United States and India - livro usado

1994, ISBN: 9781581120844

This cross-cultural content analysis (which merged traditional content analysis method with semiotic concepts) compared advertising in the United States (a highly individualistic and low-… mais…

  - Custos de envio:zzgl. Versandkosten., mais custos de envio
2
Cross-Cultural Content Analysis of Advertising from the United States and India - Niaz Ahmed
Encomendar
no/na AbeBooks.de
€ 29,62
Envio: € 0,001
EncomendarLink patrocinado

Niaz Ahmed:

Cross-Cultural Content Analysis of Advertising from the United States and India - Livro de bolso

2000, ISBN: 1581120842

[EAN: 9781581120844], Neubuch, [PU: Dissertation.Com.], BUSINESS & ECONOMICS / ADVERTISING PROMOTION, nach der Bestellung gedruckt Neuware -This cross-cultural content analysis (which mer… mais…

NEW BOOK. Custos de envio:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
3
Cross-Cultural Content Analysis of Advertising from the United States and India - Ahmed, Niaz
Encomendar
no/na AbeBooks.de
€ 12,99
Envio: € 3,001
EncomendarLink patrocinado
Ahmed, Niaz:
Cross-Cultural Content Analysis of Advertising from the United States and India - Livro de bolso

2000

ISBN: 1581120842

[EAN: 9781581120844], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Dissertation.Com.,], Literary Criticism|Semiotics & Theory, Social Science|Anthropology|Cultural, Business & Economics|Advertising & P… mais…

  - NOT NEW BOOK. Custos de envio: EUR 3.00 Modernes Antiquariat an der Kyll, Lissendorf, Germany [58301726] [Rating: 5 (von 5)]
4
Cross-cultural Content Analysis Of Advertising From The United States And India - Niaz Ahmed
Encomendar
no/na Indigo.ca
C$ 29,50
(aproximadamente € 19,31)
EncomendarLink patrocinado
Niaz Ahmed:
Cross-cultural Content Analysis Of Advertising From The United States And India - novo libro

ISBN: 9781581120844

Cross-cultural Content Analysis Of Advertising From The United States And India Niaz Ahmed, Books, Business and Finance, Cross-cultural Content Analysis Of Advertising From The United Sta… mais…

  - new Free shipping on orders above $25. Custos de envio:zzgl. Versandkosten., mais custos de envio
5
Cross-Cultural Content Analysis of Advertising from the United States and India - Niaz Ahmed
Encomendar
no/na Thalia.de
€ 19,99
Envio: € 0,001
EncomendarLink patrocinado
Niaz Ahmed:
Cross-Cultural Content Analysis of Advertising from the United States and India - novo libro

ISBN: 9781581120844

Cross-Cultural Content Analysis of Advertising from the United States and India Cross-Cultural Content Analysis of Advertising from the United States and India Buch (fremdspr.) Bücher>Fre… mais…

No. 3248379. Custos de envio:, Lieferbar in 1 - 2 Wochen, DE. (EUR 0.00)

1Como algumas plataformas não transmitem condições de envio e estas podem depender do país de entrega, do preço de compra, do peso e tamanho do artigo, de uma possível adesão à plataforma, de uma entrega directa pela plataforma ou através de um terceiro fornecedor (Marketplace), etc., é possível que os custos de envio indicados pelo eurolivro não correspondam aos da plataforma ofertante.

Dados bibliográficos do melhor livro correspondente

Pormenores referentes ao livro

Dados detalhados do livro - Cross-Cultural Content Analysis of Advertising from the United States and India


EAN (ISBN-13): 9781581120844
ISBN (ISBN-10): 1581120842
Livro de bolso
Ano de publicação: 2000
Editor/Editora: Upublish.Com
120 Páginas
Peso: 0,168 kg
Língua: eng/Englisch

Livro na base de dados desde 2007-07-07T13:50:57+01:00 (Lisbon)
Página de detalhes modificada pela última vez em 2022-07-17T09:32:51+01:00 (Lisbon)
Número ISBN/EAN: 1581120842

Número ISBN - Ortografia alternativa:
1-58112-084-2, 978-1-58112-084-4
Ortografia alternativa e termos de pesquisa relacionados:
Título do livro: india, advertising, content analysis


Outros livros adicionais, que poderiam ser muito similares com este livro:

Último livro semelhante:
9781599420844 Cross-Cultural Content Analysis of Advertising from the United States and India (Ahmed, Niaz)


< Para arquivar...