- 5 resultados
menor preço: € 0,86, preço mais alto: € 11,58, preço médio: € 4,06
1
Encomendar
no/na Biblio.co.uk
$ 1,05
(aproximadamente € 0,86)
Envio: € 5,741
EncomendarLink patrocinado
Donna Knapp:

A Guide to Service Desk Concepts (Help Desk) - Livro de bolso

ISBN: 9780324785067

Course Technology. Paperback. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible ex … mais…

Custos de envio: EUR 5.74 Discover Books
2
Encomendar
no/na Biblio.co.uk
$ 1,05
(aproximadamente € 0,97)
Envio: € 6,431
EncomendarLink patrocinado

Donna Knapp:

A Guide to Service Desk Concepts (Help Desk) - Livro de bolso

ISBN: 9780324785067

Course Technology. Paperback. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible ex … mais…

Custos de envio: EUR 6.43 Discover Books
3
A Guide to Service Desk Concepts: Service Desk and the It Infrastructure Library - Knapp, Donna
Encomendar
no/na Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 11,58
Envio: € 3,001
EncomendarLink patrocinado
Knapp, Donna:
A Guide to Service Desk Concepts: Service Desk and the It Infrastructure Library - Livro de bolso

2009

ISBN: 9780324785067

South-Western, Taschenbuch, Auflage: 3, 396 Seiten, Publiziert: 2009-03-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.4 kg, Verkaufsrang: 34335, Programmierung & Webdesign, Computer & Internet, Ka… mais…

Gut Custos de envio:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) WonderBook-USA
4
Encomendar
no/na Biblio.co.uk
$ 4,47
(aproximadamente € 4,14)
Envio: € 16,031
EncomendarLink patrocinado
Knapp, Donna:
A Guide to Service Desk Concepts (Help Desk) - livro usado

ISBN: 9780324785067

Course Technology. Used - Good. Good condition. 3rd edition. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlightin… mais…

Custos de envio: EUR 16.03 Wonder Book
5
Encomendar
no/na Biblio.co.uk
$ 2,99
(aproximadamente € 2,77)
Envio: € 16,031
EncomendarLink patrocinado
Knapp, Donna:
A Guide to Service Desk Concepts (Help Desk) - Livro de bolso

2009, ISBN: 9780324785067

Course Technology, 2009-03-24. Paperback. Very Good. 0.7000 9.1000 7.3000. Book has some overall wear. Contains some minor dirtiness / soiling., Course Technology, 2009-03-24, 3

Custos de envio: EUR 16.03 Schwabe Books

1Como algumas plataformas não transmitem condições de envio e estas podem depender do país de entrega, do preço de compra, do peso e tamanho do artigo, de uma possível adesão à plataforma, de uma entrega directa pela plataforma ou através de um terceiro fornecedor (Marketplace), etc., é possível que os custos de envio indicados pelo eurolivro não correspondam aos da plataforma ofertante.

Dados bibliográficos do melhor livro correspondente

Pormenores referentes ao livro
A Guide to Service Desk Concepts: Service Desk and the It Infrastructure Library

A Guide to Service Desk Concepts, Third Edition, discusses the different types of service desks that exist, how they are measured by the organizations they support, the varying roles and skills required within a typical service desk, and the processes and technologies commonly used to ensure the service desk is operating efficiently and effectively. In this edition, the author also includes references to ITIL V3 best practices, leading quality and IT service management frameworks and standards, up-to-date research, trends, case studies and resources, and the latest information regarding the role of outsourcing and certification in the service desk.

Dados detalhados do livro - A Guide to Service Desk Concepts: Service Desk and the It Infrastructure Library


EAN (ISBN-13): 9780324785067
ISBN (ISBN-10): 0324785062
Livro de bolso
Ano de publicação: 2009
Editor/Editora: South-Western
396 Páginas
Peso: 0,635 kg
Língua: eng/Englisch

Livro na base de dados desde 2008-12-25T12:12:41+00:00 (Lisbon)
Página de detalhes modificada pela última vez em 2024-02-15T18:20:49+00:00 (Lisbon)
Número ISBN/EAN: 9780324785067

Número ISBN - Ortografia alternativa:
0-324-78506-2, 978-0-324-78506-7
Ortografia alternativa e termos de pesquisa relacionados:
Autor do livro: knapp
Título do livro: help, service guide, desk library


Outros livros adicionais, que poderiam ser muito similares com este livro:

Último livro semelhante:
9781111809799 A Guide to Service Desk Concepts, 3e (Donna Knapp)


< Para arquivar...