ISBN: 9780941451710
AAHA Press. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible ex library… mais…
Biblio.co.uk |
1998, ISBN: 9780941451710
Amer Animal Hospital Assn, Gebundene Ausgabe, Publiziert: 1998-07-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.3 kg, Kundenmanagement, Marketing & Verkauf, Business & Karriere, Kategorien, Bücher… mais…
amazon.de ThriftBooks-Chicago USA Gut Custos de envio:Gewöhnlich versandfertig in 2 bis 3 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Details... |
1998, ISBN: 9780941451710
AAHA Press, 1998-07. Hardcover. Good., AAHA Press, 1998-07
Biblio.co.uk |
1998, ISBN: 9780941451710
Hardcover book. 222 pages. Published by American Animal Hospital Association Press (1998) Media >
BetterWorldBooks.com used in stock. Custos de envio:zzgl. Versandkosten., mais custos de envio Details... |
ISBN: 9780941451710
Hardcover book. 222 pages. Published by Aaha Press Media > Book
BetterWorldBooks.com used in stock. Custos de envio:zzgl. Versandkosten., mais custos de envio Details... |
ISBN: 9780941451710
AAHA Press. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible ex library… mais…
Smith, Carin A. Brown, Stephen W. Wood, Steven D. Bronkesh, Sheryl J. Nelson, Anne-Marie:
Client Satisfaction Pays: Quality Service for Practice Success - encadernado, livro de bolso1998, ISBN: 9780941451710
Amer Animal Hospital Assn, Gebundene Ausgabe, Publiziert: 1998-07-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 1.3 kg, Kundenmanagement, Marketing & Verkauf, Business & Karriere, Kategorien, Bücher… mais…
no/na Biblio.co.uk
1998
ISBN: 9780941451710
AAHA Press, 1998-07. Hardcover. Good., AAHA Press, 1998-07
1998, ISBN: 9780941451710
Hardcover book. 222 pages. Published by American Animal Hospital Association Press (1998) Media >
ISBN: 9780941451710
Hardcover book. 222 pages. Published by Aaha Press Media > Book
Dados bibliográficos do melhor livro correspondente
Autor: | |
Título: | |
Número ISBN: |
Dados detalhados do livro - Client Satisfaction Pays: Quality Service for Practice Success
EAN (ISBN-13): 9780941451710
ISBN (ISBN-10): 0941451712
Livro de capa dura
Ano de publicação: 1998
Editor/Editora: Amer Animal Hospital Assn
Livro na base de dados desde 2007-10-10T19:22:52+01:00 (Lisbon)
Página de detalhes modificada pela última vez em 2022-08-01T21:53:33+01:00 (Lisbon)
Número ISBN/EAN: 9780941451710
Número ISBN - Ortografia alternativa:
0-941451-71-2, 978-0-941451-71-0
Ortografia alternativa e termos de pesquisa relacionados:
Autor do livro: smith marie, woods sheryl, nelson anne, brown steven, stephen smith
Título do livro: satisfaction, service
< Para arquivar...