- 5 resultados
menor preço: € 30,00, preço mais alto: € 62,00, preço médio: € 36,54
1
365. 22 AIGA year in design - Codrington, Andrea (Ed.)
Encomendar
no/na antiquariat.de
€ 62,00
Envio: € 0,001
EncomendarLink patrocinado
Codrington, Andrea (Ed.):

365. 22 AIGA year in design - encadernado, livro de bolso

2002, ISBN: 1884081029

New York, NY, AIGA, 365 S. Mit zahlr. auch farb. Abb. Gebundene Ausgabe. Ein gutes und sauberes Exemplar. - Writers: Margo Chase, Andrea Codrington, Darcy Cosper, Melissa Milgrom, Gabriel… mais…

Custos de envio: EUR 0.00 Fundus-Online GbR
2
Encomendar
no/na booklooker.de
€ 30,00
Envio: € 7,001
EncomendarLink patrocinado

Codrington, Andrea:

365 Aiga Year in Design 22 / Typography and design, illustration, advertising and promotional, branding applications, branding strategies - Livro de bolso

2002, ISBN: 9781884081026

[PU: Aiga], 2002, softcover, goed exemplaar, NL, [SC: 7.00], gewerbliches Angebot, [PU: GB], Banküberweisung, Kreditkarte, PayPal, Internationaler Versand

Custos de envio:Versand nach Deutschland. (EUR 7.00) Louis Tinner Books
3
Encomendar
no/na booklooker.de
€ 30,00
Envio: € 8,001
EncomendarLink patrocinado
Codrington, Andrea:
365 Aiga Year in Design 22 / Typography and design, illustration, advertising and promotional, branding applications, branding strategies - Livro de bolso

2002

ISBN: 9781884081026

[PU: Aiga], 2002, softcover, goed exemplaar, NL, [SC: 8.00], gewerbliches Angebot, [PU: GB], Banküberweisung, Kreditkarte, PayPal, Internationaler Versand

Custos de envio:Versand nach Deutschland. (EUR 8.00) Louis Tinner Books
4
Encomendar
no/na buchfreund.de
€ 30,00
Envio: € 8,001
EncomendarLink patrocinado
Codrington, Andrea:
365 Aiga Year in Design 22 / Typography and design, illustration, advertising and promotional, branding applications, branding strategies - Livro de bolso

2002, ISBN: 9781884081026

2002, softcover, goed exemplaar Versand D: 8,00 EUR , [PU:Aiga]

Custos de envio:Versandkosten innerhalb der BRD. (EUR 8.00) Louis Tinner Books, 3051LL Rotterdam
5
Encomendar
no/na Biblio.co.uk
$ 36,41
(aproximadamente € 30,68)
Envio: € 14,321
EncomendarLink patrocinado
Codrington, Andrea:
365 Aiga Year in Design 22 / Typography and design, illustration, advertising and promotional, branding applications, branding strategies - Livro de bolso

2002, ISBN: 9781884081026

Aiga. 2002, softcover, goed exemplaar, Aiga, 0

Custos de envio: EUR 14.32 Louis Tinner Books

1Como algumas plataformas não transmitem condições de envio e estas podem depender do país de entrega, do preço de compra, do peso e tamanho do artigo, de uma possível adesão à plataforma, de uma entrega directa pela plataforma ou através de um terceiro fornecedor (Marketplace), etc., é possível que os custos de envio indicados pelo eurolivro não correspondam aos da plataforma ofertante.

Dados bibliográficos do melhor livro correspondente

Pormenores referentes ao livro
365: AIGA Year in Design

Description: 365 is the American Institute of Graphic Art's annual presentation of the best in American design, and features cutting-edge projects that were selected by a jury of preeminent designers and design critics in 2001. New this year, America's largest and most esteemed design organization has transformed its "Communications Graphics" and "50 Books/50 Covers" competitions into a suite of 12 individual, narrowly focused, independently judged competitions, including: branding applications, design and typography, environmental graphics, experience design, and package design. Conceived by AIGA in conjunction with award-winning Chicago-based book designers studio blue, this year's version of 365 will include 12 essays that contextualize the ever-changing shape of contemporary graphic design and a special section that details statistical findings on creativity and the design process. In addition, AIGA's 2001 gold medalists Samuel Antupit and Paula Scher will be profiled in insightful biographical essays and retrospective portfolios.

Dados detalhados do livro - 365: AIGA Year in Design


EAN (ISBN-13): 9781884081026
ISBN (ISBN-10): 1884081029
Livro de capa dura
Livro de bolso
Ano de publicação: 2002
Editor/Editora: Harper Design

Livro na base de dados desde 2007-11-13T20:06:13+00:00 (Lisbon)
Página de detalhes modificada pela última vez em 2022-06-25T15:39:58+01:00 (Lisbon)
Número ISBN/EAN: 9781884081026

Número ISBN - Ortografia alternativa:
1-884081-02-9, 978-1-884081-02-6
Ortografia alternativa e termos de pesquisa relacionados:
Autor do livro: codrington, aiga, milgrom
Título do livro: 365 may, branding typography, design advertising


Outros livros adicionais, que poderiam ser muito similares com este livro:

Último livro semelhante:
9780060185824 365: No. 21: AIGA Year in Design (American Institute of Graphic Arts)


< Para arquivar...