- 5 resultados
menor preço: € 42,79, preço mais alto: € 69,54, preço médio: € 60,58
1
Social Media for Scientific Institutions
Encomendar
no/na Springer.com
€ 42,79
Envio: € 0,001
EncomendarLink patrocinado

Social Media for Scientific Institutions - novo libro

ISBN: 9783658088224

This book covers relevant topics of social media in the area of research institutes. Daniel Hurrle and Julia Postatny follow the research question of how social media can empower the comm… mais…

Nr. 978-3-658-08822-4. Custos de envio:Worldwide free shipping, , DE. (EUR 0.00)
2
Social Media for Scientific Institutions - Daniel Hurrle/ Julia Postatny
Encomendar
no/na Hugendubel.de
€ 69,49
Envio: € 0,001
EncomendarLink patrocinado

Daniel Hurrle/ Julia Postatny:

Social Media for Scientific Institutions - novo libro

ISBN: 9783658088224

Social Media for Scientific Institutions ab 69.49 € als pdf eBook: How to Attract Young Academics by Using Social Media as a Marketing Tool. Aus dem Bereich: eBooks, Fachthemen & Wissensc… mais…

Nr. 23629608. Custos de envio:, , DE. (EUR 0.00)
3
Social Media for Scientific Institutions : How to Attract Young Academics by Using Social Media as a Marketing Tool - Pelayo Correa
Encomendar
no/na hive.co.uk
£ 43,34
(aproximadamente € 51,61)
EncomendarLink patrocinado
Pelayo Correa:
Social Media for Scientific Institutions : How to Attract Young Academics by Using Social Media as a Marketing Tool - novo libro

ISBN: 9783658088224

; PDF; Business,Finance and Law > Business & management > Management & management techniques, Springer Netherlands

No. 9783658088224. Custos de envio:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., mais custos de envio
4
Social Media for Scientific Institutions - Daniel Hurrle; Julia Postatny
Encomendar
no/na lehmanns.de
€ 69,54
Envio: € 0,001
EncomendarLink patrocinado
Daniel Hurrle; Julia Postatny:
Social Media for Scientific Institutions - primeira edição

2015, ISBN: 9783658088224

How to Attract Young Academics by Using Social Media as a Marketing Tool, eBooks, eBook Download (PDF), Auflage, [PU: Springer Gabler], [ED: 1], Springer Gabler, 2015

Custos de envio:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
5
Social Media for Scientific Institutions
Encomendar
no/na eBook.de
€ 69,49
Envio: € 0,001
EncomendarLink patrocinado
Social Media for Scientific Institutions - novo libro

ISBN: 9783658088224

Social Media for Scientific Institutions - How to Attract Young Academics by Using Social Media as a Marketing Tool: ab 69.49 € Medien > Bücher > E-books

Nr. 23629608. Custos de envio:, , DE. (EUR 0.00)

1Como algumas plataformas não transmitem condições de envio e estas podem depender do país de entrega, do preço de compra, do peso e tamanho do artigo, de uma possível adesão à plataforma, de uma entrega directa pela plataforma ou através de um terceiro fornecedor (Marketplace), etc., é possível que os custos de envio indicados pelo eurolivro não correspondam aos da plataforma ofertante.

Dados bibliográficos do melhor livro correspondente

Pormenores referentes ao livro

Dados detalhados do livro - Social Media for Scientific Institutions


EAN (ISBN-13): 9783658088224
Ano de publicação: 2015
Editor/Editora: Springer Gabler

Livro na base de dados desde 2015-05-21T19:08:14+01:00 (Lisbon)
Página de detalhes modificada pela última vez em 2024-01-13T03:12:22+00:00 (Lisbon)
Número ISBN/EAN: 9783658088224

Número ISBN - Ortografia alternativa:
978-3-658-08822-4
Ortografia alternativa e termos de pesquisa relacionados:
Autor do livro: juli daniel, post julia
Título do livro: institutio, social media marketing


Dados da editora

Autor: Daniel Hurrle; Julia Postatny
Título: BestMasters; Social Media for Scientific Institutions - How to Attract Young Academics by Using Social Media as a Marketing Tool
Editora: Springer Gabler; Springer Fachmedien Wiesbaden GmbH
117 Páginas
Ano de publicação: 2015-01-30
Wiesbaden; DE
Língua: Inglês
53,49 € (DE)
55,00 € (AT)
59,00 CHF (CH)
Available
XVIII, 117 p. 34 illus.

EA; E107; eBook; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marketing und Vertrieb; Verstehen; Benchmark Analysis; Communication Sciences; Marketing; Monitoring; Online Survey; C; Marketing; Management; Public Administration; Business and Management; Management und Managementtechniken; Öffentliche Verwaltung; BC

Social Media Environment and Marketing.- Scientific Institutions and Young Academics.- Online Survey, Benchmark Analysis and Expert Interviews.- Social Media Concept: Content, Platforms, Monitoring.
Study in the field of economic sciences Includes supplementary material: sn.pub/extras

< Para arquivar...