- 5 resultados
menor preço: € 29,99, preço mais alto: € 30,10, preço médio: € 30,02
1
Human Survey-Interaction. Usability and Nonresponse in Online Surveys - Lars Kaczmirek
Encomendar
no/na lehmanns.de
€ 30,00
Envio: € 13,951
EncomendarLink patrocinado
Lars Kaczmirek:

Human Survey-Interaction. Usability and Nonresponse in Online Surveys - primeira edição

2009, ISBN: 9783938258576

Livro de bolso

Buch, Softcover, 1., Aufl. Response rates are a key quality indicator of surveys. The human-survey interaction framework developed in this book provides new insight in what makes responde… mais…

Custos de envio:Versand in 7-10 Tagen. (EUR 13.95)
2
Human Survey-Interaction : Usability and Nonresponse in Online Surveys - Lars Kaczmirek
Encomendar
no/na AbeBooks.de
CHF 29,41
(aproximadamente € 29,99)
Envio: € 18,621
EncomendarLink patrocinado

Lars Kaczmirek:

Human Survey-Interaction : Usability and Nonresponse in Online Surveys - Livro de bolso

2009, ISBN: 3938258578

[EAN: 9783938258576], Neubuch, [PU: Halem Okt 2009], Neuware - Response rates are a key quality indicator of surveys. The human-survey interaction framework developed in this book provide… mais…

NEW BOOK. Custos de envio: EUR 18.62 AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
3
Human Survey-Interaction. Usability and Nonresponse in Online Surveys (Neue Schriften zur Online-Forschung) - Kaczmirek, Lars
Encomendar
no/na amazon.de
€ 30,00
Envio: € 3,001
EncomendarLink patrocinado
Kaczmirek, Lars:
Human Survey-Interaction. Usability and Nonresponse in Online Surveys (Neue Schriften zur Online-Forschung) - primeira edição

2009

ISBN: 9783938258576

Livro de bolso

Herbert von Halem Verlag, Taschenbuch, Auflage: 1., 224 Seiten, Publiziert: 2009-10-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Recht, Kategorien, Bücher, Medienwissenschaft, Sozialwissenschaft, I… mais…

Custos de envio:Gewöhnlich versandfertig in 4 bis 5 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Buchbutler
4
Human Survey-Interaction - Kaczmirek, Lars
Encomendar
no/na AbeBooks.de
CHF 29,41
(aproximadamente € 30,10)
Envio: € 19,121
EncomendarLink patrocinado
Kaczmirek, Lars:
Human Survey-Interaction - Livro de bolso

2009, ISBN: 3938258578

[EAN: 9783938258576], Neubuch, [PU: Halem], MEDIENTHEORIE MEDIENWISSENSCHAFT JOURNALISMUS ONLINE-JOURNALISMUS MEDIEN KOMMUNIKATION, Response rates are a key quality indicator of surveys.T… mais…

NEW BOOK. Custos de envio: EUR 19.12 moluna, Greven, Germany [73551232] [Rating: 4 (von 5)]
5
Human Survey-Interaction - Kaczmirek, Lars
Encomendar
no/na booklooker.de
€ 30,00
EncomendarLink patrocinado
Kaczmirek, Lars:
Human Survey-Interaction - primeira edição

2009, ISBN: 9783938258576

Edição encadernada

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: Halem], Response rates are a key quality indicator of surveys.The human-survey interaction frameworkdeveloped in this book provides new insight inwhat … mais…

Custos de envio:Zzgl. Versandkosten., mais custos de envio Moluna GmbH

1Como algumas plataformas não transmitem condições de envio e estas podem depender do país de entrega, do preço de compra, do peso e tamanho do artigo, de uma possível adesão à plataforma, de uma entrega directa pela plataforma ou através de um terceiro fornecedor (Marketplace), etc., é possível que os custos de envio indicados pelo eurolivro não correspondam aos da plataforma ofertante.

Dados bibliográficos do melhor livro correspondente

Pormenores referentes ao livro
Human Survey-Interaction. Usability and Nonresponse in Online Surveys

Response rates are a key quality indicator of surveys. The human-survey interaction framework developed in this book provides new insight in what makes respondents leave or complete an online survey. Many respondents suffer from difficulties when trying to answer survey questions. This results in omitted answers and abandoned questionnaires. Lars Kaczmirek explains how applied usability in surveys increases response rates. Here, central aspects addressed in the studies include error tolerance and useful feedback. Recommendations are drawn from seven studies and experiments. The results report on more than 33,000 respondents sampling from many different populations such as students, people above forty, visually impaired and blind people, and survey panel members. The results show that improved usability significantly boosts response rates and accessibility. This work clearly demonstrates that human-survey interaction is a cost-effective approach in the overall context of survey methodology.

Dados detalhados do livro - Human Survey-Interaction. Usability and Nonresponse in Online Surveys


EAN (ISBN-13): 9783938258576
ISBN (ISBN-10): 3938258578
Livro de capa dura
Livro de bolso
Ano de publicação: 2009
Editor/Editora: Herbert von Halem Verlag
217 Páginas
Peso: 0,326 kg
Língua: eng/Englisch

Livro na base de dados desde 2009-05-20T17:20:32+01:00 (Lisbon)
Página de detalhes modificada pela última vez em 2023-06-21T13:23:55+01:00 (Lisbon)
Número ISBN/EAN: 9783938258576

Número ISBN - Ortografia alternativa:
3-938258-57-8, 978-3-938258-57-6
Ortografia alternativa e termos de pesquisa relacionados:
Autor do livro: halem
Título do livro: online survey, interaction, neue schriften


Dados da editora

Autor: Lars Kaczmirek
Título: Neue Schriften zur Online-Forschung; Human Survey-Interaction. Usability and Nonresponse in Online Surveys
Editora: Herbert von Halem Verlag
224 Páginas
Ano de publicação: 2009-10-05
Impresso / Feito em
Peso: 0,321 kg
Língua: Inglês
30,00 € (DE)
30,70 € (AT)
50,40 CHF (CH)
Available

BC; PB; Hardcover, Softcover / Medien, Kommunikation; Medienwissenschaften; Verstehen; Nachrichtenmedien, Journalismus, Verlagswesen; Interaktion; Internet; Mensch; Umfrage; Computer


< Para arquivar...