- 5 resultados
menor preço: € 0,92, preço mais alto: € 6,96, preço médio: € 3,71
1
Encomendar
no/na Biblio.co.uk
$ 1,00
(aproximadamente € 0,92)
Envio: € 13,791
EncomendarLink patrocinado
Gilbert A. Churchill, J. Paul Peter:

Marketing Creating Value for Customers - Livro de bolso

ISBN: 9780256228779

Edição encadernada

Paperback. Very Good. Same day dispatch (Mon- Fri) from the UK if ordered by 1pm. Actual book shown below., 3, Paperback. Good., 2.5, Pearson Custom Publishing. Paperback. VERY GOOD. L… mais…

GBR, G.. - Custos de envio: EUR 13.79 Cambridge Recycled Books, World of Books Ltd, Discover Books, Discover Books, Discover Books
2
Encomendar
no/na Biblio.co.uk
$ 1,00
(aproximadamente € 0,92)
Envio: € 13,771
EncomendarLink patrocinado

Gilbert A. Churchill, J. Paul Peter:

Marketing Creating Value for Customers - Livro de bolso

ISBN: 9780256228779

Edição encadernada

Paperback. Very Good. Same day dispatch (Mon- Fri) from the UK if ordered by 1pm. Actual book shown below., 3, Pearson Custom Publishing. Paperback. VERY GOOD. Light rubbing wear to co… mais…

GBR, U.. - Custos de envio: EUR 13.77 Cambridge Recycled Books, Discover Books, Discover Books, Discover Books
3
Encomendar
no/na Biblio.co.uk
$ 3,49
(aproximadamente € 3,30)
Envio: € 6,601
EncomendarLink patrocinado
Gilbert A. Churchill, J. Paul Peter:
Marketing Creating Value for Customers - encadernado, livro de bolso

ISBN: 9780256228779

Irwin Professional Pub. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possibl… mais…

Custos de envio: EUR 6.60 Discover Books
4
Encomendar
no/na Biblio.co.uk
$ 7,72
(aproximadamente € 6,96)
Envio: € 11,721
EncomendarLink patrocinado
Gilbert A. Churchill; J. Paul Peter:
Creating Value for Customers - encadernado, livro de bolso

1997, ISBN: 9780256228779

McGraw-Hill Higher Education, 1997. Hardcover. Good. Disclaimer:Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket qu… mais…

Custos de envio: EUR 11.72 ThriftBooks
5
Encomendar
no/na AbeBooks.de
€ 6,46
Envio: € 6,361
EncomendarLink patrocinado
Peter, J. Paul, Churchill, Gilbert A.:
Creating Value for Customers - encadernado, livro de bolso

1997, ISBN: 0256228779

[EAN: 9780256228779], Gebraucht, guter Zustand, [PU: McGraw-Hill School Education Group], Used book that is in clean, average condition without any missing pages., Books

NOT NEW BOOK. Custos de envio: EUR 6.36 Better World Books, Mishawaka, IN, U.S.A. [51315977] [Rating: 5 (von 5)]

1Como algumas plataformas não transmitem condições de envio e estas podem depender do país de entrega, do preço de compra, do peso e tamanho do artigo, de uma possível adesão à plataforma, de uma entrega directa pela plataforma ou através de um terceiro fornecedor (Marketplace), etc., é possível que os custos de envio indicados pelo eurolivro não correspondam aos da plataforma ofertante.

Dados bibliográficos do melhor livro correspondente

Pormenores referentes ao livro

Dados detalhados do livro - Marketing Creating Value for Customers


EAN (ISBN-13): 9780256228779
ISBN (ISBN-10): 0256228779
Livro de capa dura
Livro de bolso
Ano de publicação: 1997
Editor/Editora: Irwin Professional Publishing

Livro na base de dados desde 2013-12-10T18:43:36+00:00 (Lisbon)
Página de detalhes modificada pela última vez em 2024-03-09T23:26:35+00:00 (Lisbon)
Número ISBN/EAN: 0256228779

Número ISBN - Ortografia alternativa:
0-256-22877-9, 978-0-256-22877-9
Ortografia alternativa e termos de pesquisa relacionados:
Autor do livro: churchill, gilbert paul, peter may
Título do livro: irwin, marketing, churchill


Outros livros adicionais, que poderiam ser muito similares com este livro:

Último livro semelhante:
9780071179607 Marketing Creating Value For Customers (Churchil)


< Para arquivar...